fordulatszammero

Krakker Mate deadflowes at gmail.com
Sat May 6 12:40:14 CEST 2006


Hahaha. Régi gép? 2002-ben került le a futószalagról, a részleteket még 
mindig nyögjük..... Szerintem nem régi.
Amikor én ezt láttam, még garanciális volt a szekér (nissan)... Ékszíj 
csúszás? Gyanús volt, de a márkaszervíznek nem.
Én ezt az ugrálást akkor láttam, amikor vittük, hogy nézzék már meg a 
generátort: többször otthagyott már, nem volt hajlandó elindulni 
lemerült akksi miatt és soha a büdös életben nem hajlandó 13V fölé menni 
az akku kapocsfesz (a feszszabályzó 14.4V a feliratok alapján). 
Felrakták a műszert, szerintük így jó, ezt kell tudnia (ott sem ment 13V 
fölé, padlógázon sem). Ha nem tetszik, pereljünk. Kaptunk egy 
csereakkumulátort, grátisz. Három hét múlva, karácsony szenteste 
gyakorlatilag új akksival, térdig érő hóban tologatnom kellett a 
szekeret, mert nem akart elindulni. Az összes felmenőjüket emlegettem, 
remélem, csuklottak......

_m.

jhidvegi írta:
> Krakker Mate wrote:
>   
>> ellenőrizhető a meglétük (nálam legalábbis). Viszont, amit én láttam
>> szervízben, az nem volt éppen pontos, 2-300rpm-et simán ugrált a
>> műszer állandó gázon.
>>     
>
> Régi gép volt, ezért kapcsolgatós gerejsztése volt a generátornak, és amikor
> megjött a gerjesztés (alapjárat környékén), megjött a nyomaték is, és
> csúszott az ékszíj. :-)
>
> --> kiváló lehetőség az ékszíj csúszásának a detektálására. :-)
>
> hjozsi




More information about the Elektro mailing list