Napkollektor /gyári megoldás

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Fri Mar 31 17:30:32 CEST 2006



Fekete Róbert wrote:
> aha
> tehát azért ezt sem olyan egyszerű létrehozni
> 
> főleg a vákkum a problem (legalább is nekem)

azert nem annyira remenytelen - ha pl dizel autod van , akkor a 
fekszivattyu eleg emberes vakuumot hoz letre - kozel a 95%-hoz .
ha benzines , akkor motor felporget , pillangoszelep bezar es kapasbol 
megvan a bika vakuum - ekkor lezarod a csapot a hocsoved re huzott Y 
egyik agan - a masik agon pedig kinyitod a csapot es beengeded a 
folyadekot egy fecskendobol - aztanmindkettot lezarod , a csovet 
elpreseled (erre hutoszereloknek vannak nagyon szep trukkjei) es 
megforrasztod a cso veget .

> de valaki említette, hogy pb gázzal is megoldható a dolog
> az ügye alapvetően csepfolyósá könnyű tenni, mivel azonnal párologni kezd
> szobahőmérsékleten, így könnye kitölti a csövet csak a gáz

ez a forro vizre is igaz :)

> aszem a vákuumos csöves megoldásnál olvastam ,  hogy szesz és víz van benne
> ha szesz legalább felesbe van vagy netán több akkor el lehet talán érni azt 
> hasonlóan mint a PB gáznál

nem tudom hogy jo otlet-e ha a tokeletes keveresi aranyt talalod el 
akkor a legkisebb a goznyomasa , a legalacsonyabb a fagyas es 
legmagasabb a forraspontja - de en egy anyagot hasznalnek - es jo nagy 
parolgashovel biro anyagot ... a vizet .

> ez egyébként simafalú csővel is működhet?

szerintem nincs akadalya - talan jobb porozus csovel , de ketlem hogy 
megoldhato lenne egy nagyobb csorendszer rendes porozussa tetele - igy 
en ezt a reszt hagynam is a fenebe - sima cso es boldoguljon ahogy tud :)

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list