Napkollektor /gyári megoldás
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Fri Mar 31 17:30:32 CEST 2006
Fekete Róbert wrote:
> aha
> tehát azért ezt sem olyan egyszerű létrehozni
>
> főleg a vákkum a problem (legalább is nekem)
azert nem annyira remenytelen - ha pl dizel autod van , akkor a
fekszivattyu eleg emberes vakuumot hoz letre - kozel a 95%-hoz .
ha benzines , akkor motor felporget , pillangoszelep bezar es kapasbol
megvan a bika vakuum - ekkor lezarod a csapot a hocsoved re huzott Y
egyik agan - a masik agon pedig kinyitod a csapot es beengeded a
folyadekot egy fecskendobol - aztanmindkettot lezarod , a csovet
elpreseled (erre hutoszereloknek vannak nagyon szep trukkjei) es
megforrasztod a cso veget .
> de valaki említette, hogy pb gázzal is megoldható a dolog
> az ügye alapvetően csepfolyósá könnyű tenni, mivel azonnal párologni kezd
> szobahőmérsékleten, így könnye kitölti a csövet csak a gáz
ez a forro vizre is igaz :)
> aszem a vákuumos csöves megoldásnál olvastam , hogy szesz és víz van benne
> ha szesz legalább felesbe van vagy netán több akkor el lehet talán érni azt
> hasonlóan mint a PB gáznál
nem tudom hogy jo otlet-e ha a tokeletes keveresi aranyt talalod el
akkor a legkisebb a goznyomasa , a legalacsonyabb a fagyas es
legmagasabb a forraspontja - de en egy anyagot hasznalnek - es jo nagy
parolgashovel biro anyagot ... a vizet .
> ez egyébként simafalú csővel is működhet?
szerintem nincs akadalya - talan jobb porozus csovel , de ketlem hogy
megoldhato lenne egy nagyobb csorendszer rendes porozussa tetele - igy
en ezt a reszt hagynam is a fenebe - sima cso es boldoguljon ahogy tud :)
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list