tavmunka
Imre Borbas
imrus100 at gmail.com
Tue Mar 7 12:24:47 CET 2006
Hali!
Mar tobb, mint egy eve elkezdtek, de akkor csak az USA-n belul nehany
etteremnel. Van egy kozponti ugyfelszolgalat, azokkal beszelsz a kis
"kaputelefonon".
http://www.tmcnet.com/tmcnet/articles/2005/mcdonalds-drive-through-call-contact-centers.htm
Indiaban a tehen szent allat, mekkora lelkiismereti valsagot fog
okozni a telefonos kisasszonyoknak, hogy eppen egynek az
elfogyasztasahoz segit valakit?
Imi
> van hogy egy kicsit nehez lenyelni amikor a kinaiak atveszik a gyartast
> mindenben - de az amerikaiak lassan barmit kepesek elpasszolni kulfoldi
> munkavallalkonak :
>
> Even McDonalds is thinking about having their DRIVE THROUGH people who
> take your order be carried over a private IP backbone and to India.
> There they input your order into a computer and it spits it inside the
> McDonalds.
>
> elegans megoldas . valoszinuleg meg olcsobb is mint egy embert
> alkalmazni az usa-ban - rovidesen mi is itt jarunk majd ?
>
> bye
> dexter
More information about the Elektro
mailing list