Re: OT:autó gumi

L. Pásztor seasoft at hu.inter.net
Sun Jun 25 12:40:05 CEST 2006


----- Original Message -----
From: "Gyula Szabó" <gyula.szabo at chello.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Sunday, June 25, 2006 10:15 AM
Subject: OT:autó gumi


> Adott egy orrmotoros, első kerék meghajtású ótó!
> Az esetek 90%-ában csak elől ülnek.
> Baráti társaságban szóba került, hogy hátra jobb egy számmal
> szélesebbet tenni.
Ha az elso a hajtott kerék, akkor oda kell a szélesebb.


> Előre mondjuk 175/xx, hátra 185/xx-öst!
Minek? Észre sem lehet venni.


> Meg aztán a / "per".... előre a "laposabbat", hátra a "magasabbat".
Mindenhova peresebbet.  Minél peresebb annál stabilabb.
Meg minél peresebb, annál hamarabb megy szét az egész felfüggesztés demszki
kátyúiban :-)


> Így egy kicsit bukik előre az ótó, de majd 100 fölött vízszintes lesz.
Ha elore bukik, nem baj. Kicsivel no a leszorító ero. Jobb kasztniknál úgy
200 felett.  :-)
Vízszintes pedig sosem lesz, csakha hátra beteszel 2 zsák cementet.


> Egyáltalán, meg lehet ideologizálni a különböző gumi méreteket?
Igen, autó alakú autók esetében, de nem a ruhás szekrészek esetében.  :-)
Vagyis nem olyanoknál, ahova be lehet akasztani az öltönyt és nem ér le az
alja .....  :-)))))
Meg a kocka alakú ladáknál sem.

Nem kell ezt variálni. Ha frontos akkor 225/45 x17 mindenhova oszt jó'  van
az.   :-)
Különben meg az igazi autók hátsó kerekesek. Oda már mehet hátra 295/30  x19
is. :-))))

Bocs, meleg van.

-----------------------------------
L. Pásztor
seasoft at hu.inter.net
-----------------------------------



More information about the Elektro mailing list