Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa
Attila Sass
attila.sass at palettainvent.hu
Mon Jun 12 19:36:18 CEST 2006
> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu
> [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of charles hoss
> Sent: Monday, June 12, 2006 7:22 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa
>
>
> Attila Sass wrote:
>
> >Hali!
> >
> >
> >Az
> http://www.maxwell.com/ultracapacito> rs/products/MC_power.html
> egész
> >emberes kapacok vannak.
> Ezekből már lehetne csinálni egy olyan
> >rendszert, amit csak a normál autókhoz hozzáadva
> >
> >A
> >http://www.maxwell.com/pdf/uc/datasheets/MC_Cell_Power_100936
1_rev2.pdf
>szerint 5.72 Wh/kg energiasűrűség van ezekben.
>
>60V*180Ah a puli csomagja .
>sajnos nem tudok sulyt mondani , de normal teherauto inditoakku .
>ehhez kepest az kondi gyalazatos kapacitasu , de nagyon jo ciklusidot
>tud - sajnos ez tovabbra sem eleg egy auto meghajtasahoz
Ha már full-elektro autónál is maradunk, normál menetre marad az
akkupakk, de a fékezés visszatáplálásra és gyorsításra viszont jól jön
a kondi, mert annak oda-vissza közel 100% a hatásfoka, szemben az aksi
oda-vissza valami 60%. Ráadásul akkor nem terhelődik annyira az akkupack
-> nagyobb élettartam.
Pulit is fel lehetne ilyennel tuningolni. Kiváncsi lennék az árára.
Előállítás nem lehet olyan sok, mert gyakorlatilag "habosított" szénből
van. Ha kínaiak beindulnak vele akkor baromi olcsó is lehet (kinában
úgyis sok a szén:)
--
sassi
More information about the Elektro
mailing list