Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Mon Jun 12 11:23:28 CEST 2006
jhidvegi wrote:
>Fekete Róbert wrote:
>
>
>>ja ilyen már van
>>targoncákba használják előszeretettel
>>
>>
>
>Ott tényleg egész normális lehet. Kell a súly amúgy is, hogy ne boruljon
>emeléskor.
>
>A mi projektünkben viszont elgondolkodtató, hogy ha motor, akkor nem lenne-e
>jobb, ha aksi helyett egy akkora kapac lenne benne, ami viszonylag rövid
>időkre elég csak. Be tudjon nyelni egy fékezést, vagy egy átlagos lejtő
>energiáját. Így aksi kilőve a vele való összes gonddal együtt.
>
>Cserébe marad a hagyományos üzemanyag, de elég lenne egy max 10kW-os motor,
>ami fogyasztásra lenne kihegyezve azon az egyféle fordulaton, amin járnia
>kéne szépen, halkan.
>
azt szeretnem mondani hogy egy ultakonnyu kasznival barmelyik auto
gazdasagossa teheto - nem kell hozza elektromossag . a cv2-elso szeriaja
harom liter korul evett szazon , de nem volt benne ules , allitas ,
csicsamicsa es rengeteg folosleges vacak .
tehat ha kis motort teszel valamibe , es azt az optimuman hasznalod ,
akkor vagy nem megy , vagy ha igen akkor hatekonyabb mech attetellel .
kell az akku , es az elmult evekben oriasit felodtek - tehat lehet hogy
mar kozel allunk ahhoz a hatarhoz hogy ertelmes autot gyartani vele . az
elso autok elektromosak voltak - az akkori akku minoseggel ... ehhez
kepest most olyan akkuink vannak hogy ihaj :)
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list