Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Mon Jun 12 11:23:28 CEST 2006


jhidvegi wrote:

>Fekete Róbert wrote:
>  
>
>>ja ilyen már van
>>targoncákba használják előszeretettel
>>    
>>
>
>Ott tényleg egész normális lehet. Kell a súly amúgy is, hogy ne boruljon 
>emeléskor.
>
>A mi projektünkben viszont elgondolkodtató, hogy ha motor, akkor nem lenne-e 
>jobb, ha aksi helyett egy akkora kapac lenne benne, ami viszonylag rövid 
>időkre elég csak. Be tudjon nyelni egy fékezést, vagy egy átlagos lejtő 
>energiáját. Így aksi kilőve a vele való összes gonddal együtt.
>
>Cserébe marad a hagyományos üzemanyag, de elég lenne egy max 10kW-os motor, 
>ami fogyasztásra lenne kihegyezve azon az egyféle fordulaton, amin járnia 
>kéne szépen, halkan.
>
azt szeretnem mondani hogy egy ultakonnyu kasznival barmelyik auto 
gazdasagossa teheto - nem kell hozza elektromossag . a cv2-elso szeriaja 
harom liter korul evett szazon , de nem volt benne ules , allitas , 
csicsamicsa es rengeteg folosleges vacak .
tehat ha kis motort teszel valamibe , es azt az optimuman hasznalod , 
akkor vagy nem megy , vagy ha igen akkor hatekonyabb mech attetellel .
kell az akku , es az elmult evekben oriasit felodtek - tehat lehet hogy 
mar kozel allunk ahhoz a hatarhoz hogy ertelmes autot gyartani vele . az 
elso autok elektromosak voltak - az akkori akku minoseggel ... ehhez 
kepest most olyan akkuink vannak hogy ihaj :)

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list