Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Mon Jun 12 11:19:04 CEST 2006


jhidvegi wrote:

>Persze, de gondolom csak arra, hogy az akkut lekapcsolja, ha gáz van.
>  
>
ha alaphelyzetbe ter vissza a gazpedal , akkor nincs hajtas , olyankor 
szetold . ha beakad az elektronika akkor is szetold , mert leugrasz a 
pedalrol - igy vedi az autot a balesettol .

>Elvileg igen, de elég nagy áramokról van szó, amit vezetnie kell, ha nem is 
>kapcsolni. Én meg elég brutálisnak találom a nagyáramú kapcsolókat.
>  
>
de itt nem folyo aramot kell kapcsolni - igy azert sokkal konnyebb .
ez igy nincs veszteseg az iranyvaltas miatt .

>Lehet, vagy futópad motor. Hol használnak még állandó üzemre jópofa modern 
>állandómágneses dc motorokat pár kW nagyságrendben? Most valahogy nincs 
>ötletem.
>  
>
valaki belinkelt ilyen moccokat aranyarban egy nemet cegtol .

>Tényleg, itt milyen megoldás lenne a célszerű? Lehet, hogy valami poti, de 
>inkább potik, amiknek a jelét - és itt lehet a procinak szerepe - 
>összevetné, és mondjuk 4 poti jeléből kihagyná azt, amelyik kilóg a 
>sorból... Vagy egyszerűen csak valami nagyon jóminőségűt kell használni? 
>Vagy valami egész más elmozdulás-feszültség (vagy áram, vagy ellenállás) 
>konvertert?
>  
>
paranoia . gazpedal vegallaserzekelok , onkalibralo poti elektronika , 
hibajlezes , ami egyertelmuen megmondja ha a poti egyszer is kh-s volt .
esetleg led-es visszajelzo a muszefalon .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list