Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sat Jun 10 18:53:29 CEST 2006
Moczik Gabor wrote:
>jhidvegi wrote:
>
>
>>Nincs ez egyáltalán agyonkombinálva! Rettentő egyszerű áramkörileg, csak így
>>leírva tűnik kicsit bonyolultabbnak. Tök komolyan! Legalábbis a kapcsolós
>>diffizár, az tényleg nagyon egyszerű. De a kipörgésgátlás se egy nagy
>>
>>
>
>Kozben azon gondolkodok, hogy mi lenne, ha a gazpedal allassal a motorok
>_arama_ lenne aranyos, vagyis a nyomateka. Ekkor elvileg lehet egyenesen is
>menni, kanyarodni is, meg megcsuszo kerekkel is menni (mert az egyik porogni
>fog ugyan, de a masikon akkoris ott van a nyomatek).
>
>Es nem kell kezzel kapcsolni hozza.
>
igen . pont ezt mondom - a difizar kapcsolhatosaga a difi hibajanak a
kikuszoboleset szolgalja - ha tobb motor van tobb kerekre akkor nincs
difi , folosleges ezzel kuzdenunk - a hajtas menni fog es minden rendben
a nyomatek osszekapcsolasa foloslegesnek tunik , mert ha egy kerek
elporog akkor leesik az aram , igy a kanyar belso iven levo kerek
allandoan tulporogne - mert kevesebb rajta a suly ,kisebb fordulaton
forog , de talan ez nem lenne eleg a kompenzalashoz .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list