Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Sat Jun 10 18:53:29 CEST 2006


Moczik Gabor wrote:

>jhidvegi wrote:
>  
>
>>Nincs ez egyáltalán agyonkombinálva! Rettentő egyszerű áramkörileg, csak így 
>>leírva tűnik kicsit bonyolultabbnak. Tök komolyan! Legalábbis a kapcsolós 
>>diffizár, az tényleg nagyon egyszerű. De a kipörgésgátlás se egy nagy 
>>    
>>
>
>Kozben azon gondolkodok, hogy mi lenne, ha a gazpedal allassal a motorok 
>_arama_ lenne aranyos, vagyis a nyomateka. Ekkor elvileg lehet egyenesen is 
>menni, kanyarodni is, meg megcsuszo kerekkel is menni (mert az egyik porogni 
>fog ugyan, de a masikon akkoris ott van a nyomatek).
>
>Es nem kell kezzel kapcsolni hozza.
>
igen . pont ezt mondom - a difizar kapcsolhatosaga a difi hibajanak a 
kikuszoboleset szolgalja - ha tobb motor van tobb kerekre akkor nincs 
difi , folosleges ezzel kuzdenunk - a hajtas menni fog es minden rendben
a nyomatek osszekapcsolasa foloslegesnek tunik , mert ha egy kerek 
elporog akkor leesik az aram , igy a kanyar belso iven levo kerek 
allandoan tulporogne - mert kevesebb rajta a suly ,kisebb fordulaton 
forog , de talan ez nem lenne eleg a kompenzalashoz .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list