[OT] alacsony nyomasu turbo
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sat Jun 10 17:08:23 CEST 2006
Fuzesi Arnold wrote:
>Nezegettuk hogy elferne az egyik leömlőn egy alacsony nyomasu turbo.
>A befecs komputer atirasa mellett
>
nem biztos hogy at kell irni .
>vajon milyen atalakitasok szuksegesek?
>
>
>Nyilvan turbot felrakni. :)
>
>
nem csak :)
>Ez nem gond, mert ugyan ez a V blokk kisebb ccm-el van turbóval gyáriag.
>Szoval leomlo stb megoldott.
>Intercooler mennyire igenyelt dolog az alacsony nyomasu turboknal?
>
>
hasznos , nem elethalal kerdes - elonyos - szerintem jo ha van .
>Sajna hely nemigen van neki ahogy neztem a tömérdek hűtő mellett (olaj,
>valto, servo, klima, viz...)
>
>
vw - kerekjaratba ?
szar , de jobb mint a semmi . esetleg vizes hocserelo ?
akkor a hutofeluleted barhol lehet (pl hatso spoiler ? - jo nehez ,
vacak , unfunkcionalis , ronda - porsche:))
vagy ket kicsi - a fenyszorok mogott meg lehet eleg helyed ?
>Illetve ilyesmi dolgok aggasztanak hogy fékrásegítő. Pl mit szól a pozitiv
>légnyomáshoz?
>
>
semmit - tarolja a vakuumot , igy amikor fekezel , meg a regi szuszt
hasznalja , masreszt amikor rataposol akkor a gazt felemelted , tehat
vakuum rogyasig :)
>Légtömegmérő úgy sejtem le tudja kezelni.
>
>
siman , a benya nyomasszabi is kezeli - igy a sw nagyreszt nem kell
valtozzon - sot , folosleges is ha nem akarod eszetlenul megtolni , de
azt ugysem akarod , mert leolvad a dugo . ajeep-en 6-8 psi-t meg nem
kell sw-bol kompenzalni - az +90 paci siman .
sok hasznos reszinfo : http://avengersuperchargers.com/
>Más mi az ami "cikis" lehet osszegezve ezeken túl:
>-légtömegmérő
>
>
nem . tisztitani hasznos .
>-intercooler
>
>
en mindenkeppen megprobalnam , nehez , de fontos - kesobb elmondom .
>-turbo+leomlo+kipuff r. illesztés
>
>
nem kaland ha van gyarilag ... ugy konnyu :)
>-fékrásegítő
>
>
no problem
>-turbo olajzás (ez a motorolajat szokta hasznalni?)
>
>
a nyomasmerotol egy cso - nincs visszafolyo ugye ? nem szokott .
>Gondoltam hátha valamit kihagyok, utána akarok nézni ezeknek a dolgoknak.
>De nem nagyon ismerem a turbos kocsik pontos lelkivilagat.
>
>
a lefuvoszelep meg kritikus , egyreszt kikimeli a turbo csapagyait
fel-leporgest sporolsz , masreszt elektromosan tudod allitani a
tulnyomast - igy kezben tarthatod a motort . ha baj van , siman
visszakorlatozod 1 atmoszferara es kesz - meg igy is erosebb lesz mint a
gyari , mert a szivorendszer korlatozo hatasat ellensulyozza a vegen
megjeleno tiszta 1 atm , es ha jo az intercoolered akkor meg hidegebb is
lehet a gaz mint a bemeno levego .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list