[OT] alacsony nyomasu turbo

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Sat Jun 10 17:08:23 CEST 2006


Fuzesi Arnold wrote:

>Nezegettuk hogy elferne az egyik leömlőn egy alacsony nyomasu turbo.
>A befecs komputer atirasa mellett 
>
nem biztos hogy at kell irni .

>vajon milyen atalakitasok szuksegesek?
>  
>
>Nyilvan turbot felrakni. :)
>  
>
nem csak :)

>Ez nem gond, mert ugyan ez a V blokk kisebb ccm-el van turbóval gyáriag.
>Szoval leomlo stb megoldott.
>Intercooler mennyire igenyelt dolog az alacsony nyomasu turboknal?
>  
>
hasznos , nem elethalal kerdes - elonyos - szerintem jo ha van .

>Sajna hely nemigen van neki ahogy neztem a tömérdek hűtő mellett (olaj,
>valto, servo, klima, viz...)
>  
>
vw - kerekjaratba ?
szar , de jobb mint a semmi . esetleg vizes hocserelo ?
akkor a hutofeluleted barhol lehet (pl hatso spoiler ? - jo nehez , 
vacak , unfunkcionalis , ronda - porsche:))
vagy ket kicsi - a fenyszorok mogott meg lehet eleg helyed ?

>Illetve ilyesmi dolgok aggasztanak hogy fékrásegítő. Pl mit szól a pozitiv
>légnyomáshoz?
>  
>
semmit - tarolja a vakuumot , igy amikor fekezel , meg a regi szuszt 
hasznalja , masreszt amikor rataposol akkor a gazt felemelted , tehat 
vakuum rogyasig :)

>Légtömegmérő úgy sejtem le tudja kezelni.
>  
>
siman , a benya nyomasszabi is kezeli - igy a sw nagyreszt nem kell 
valtozzon - sot , folosleges is ha nem akarod eszetlenul megtolni , de 
azt ugysem akarod , mert leolvad a dugo . ajeep-en 6-8 psi-t meg nem 
kell sw-bol kompenzalni - az +90 paci siman .
sok hasznos reszinfo : http://avengersuperchargers.com/

>Más mi az ami "cikis" lehet osszegezve ezeken túl:
>-légtömegmérő
>  
>
nem . tisztitani hasznos .

>-intercooler
>  
>
en mindenkeppen megprobalnam , nehez , de fontos - kesobb elmondom .

>-turbo+leomlo+kipuff r. illesztés
>  
>
nem kaland ha van gyarilag ... ugy konnyu :)

>-fékrásegítő
>  
>
no problem

>-turbo olajzás (ez a motorolajat szokta hasznalni?)
>  
>
a nyomasmerotol egy cso - nincs visszafolyo ugye ? nem szokott .

>Gondoltam hátha valamit kihagyok, utána akarok nézni ezeknek a dolgoknak.
>De nem nagyon ismerem a turbos kocsik pontos lelkivilagat.
>  
>
a lefuvoszelep meg kritikus , egyreszt kikimeli a turbo csapagyait 
fel-leporgest sporolsz , masreszt elektromosan tudod allitani a 
tulnyomast - igy kezben tarthatod a motort . ha baj van , siman 
visszakorlatozod 1 atmoszferara es kesz - meg igy is erosebb lesz mint a 
gyari , mert a szivorendszer korlatozo hatasat ellensulyozza a vegen 
megjeleno tiszta 1 atm , es ha jo az intercoolered akkor meg hidegebb is 
lehet a gaz mint a bemeno levego .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list