Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Fri Jun 9 15:27:34 CEST 2006
Moczik Gabor wrote:
>
>Semmivel se konnyebb, szerintem. Ugyanugy nem illeszkedik ra egy-az-egyben,
>mint ahogy a valtora se. Kell egy peremes motor, a tengelyt kell osszehozni
>a kuplunggal, a peremet meg ugy ahogy a robbanomotor volt, fel kell ra
>csavarozni. Ha nem eleg nagy a perem, kell kazanlemezbol kivagni,
>esztergalni egy megfelelo kozgyurut.
>
>
igaz , de ha egy egysebesseges rendszert csinalsz akkor egy lanckerek
lanc paros eleg jol megoldja a difin . akkor cserelhetsz konnyen motort
, lancfeszitessel tetszoleges attetellel ellathato stb - nekem ezert
tetszik .
>Akkor mi lesz itt a fejlesztes?
>Felrakni egy motort egy hatso hidra?
>Vegul is azon is lesz munka...
>
>
eredetileg talalt cuccokbol indultunk - talalt auto (kisp , panda)
targonca alkatreszek , motorok
>Persze, ha kesz termekekbol epitkezik az ember...
>Van kesz elektromos auto is.
>
>
van , de azert azt megvenni nem annyi mint megepiteni - mindenki egy
kicsit maskepp latja a tokeletes bejaros gepet .
>Nem egyszerubb akkor lada-bol kiindulni? :-)
>
>
otszaz kiloval nehezebb .bar motor hianyban lehet hogy kiegyenlitettebb
a sulyuk .
>Es ha valtani kell, bekuszok a kocsi ala, vagy bicikli sebvaltot teszek fel?
>:-))))
>
>Aruld mar el, miert olyan szar a fogaskerekes valto?
>
>
kell valtani ?
en azt hiszem hogy nem .
>Nem ertem mar ezt a temat. Elektromositasrol volt szo, de inkabb
>hegesztgetni, kalapalni akarsz, es kesz elektronikat venni.
>
nem egeszen - de nem latom sok ertelmet hogy elkezdjek akkut onteni .
>Eloszor gyorsulast akartatok, utana mar luxus
>kornyezetbarat auto, ... Lassan 30 kulonfele celu project van mar...
>
mindenki maskepp latja - talan pont ettol olyan jo .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list