Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Fri Jun 9 15:27:34 CEST 2006


Moczik Gabor wrote:

>
>Semmivel se konnyebb, szerintem. Ugyanugy nem illeszkedik ra egy-az-egyben, 
>mint ahogy a valtora se. Kell egy peremes motor, a tengelyt kell osszehozni 
>a kuplunggal, a peremet meg ugy ahogy a robbanomotor volt, fel kell ra 
>csavarozni. Ha nem eleg nagy a perem, kell kazanlemezbol kivagni, 
>esztergalni egy megfelelo kozgyurut.
>  
>
igaz , de ha egy egysebesseges rendszert csinalsz akkor egy lanckerek 
lanc paros eleg jol megoldja a difin . akkor cserelhetsz konnyen motort 
, lancfeszitessel tetszoleges attetellel ellathato stb - nekem ezert 
tetszik .

>Akkor mi lesz itt a fejlesztes?
>Felrakni egy motort egy hatso hidra?
>Vegul is azon is lesz munka...
>  
>
eredetileg talalt cuccokbol indultunk - talalt auto (kisp , panda) 
targonca alkatreszek , motorok

>Persze, ha kesz termekekbol epitkezik az ember...
>Van kesz elektromos auto is.
>  
>
van , de azert azt megvenni nem annyi mint megepiteni - mindenki egy 
kicsit maskepp latja a tokeletes bejaros gepet .

>Nem egyszerubb akkor lada-bol kiindulni? :-)
>  
>
otszaz kiloval nehezebb .bar motor hianyban lehet hogy kiegyenlitettebb 
a sulyuk .

>Es ha valtani kell, bekuszok a kocsi ala, vagy bicikli sebvaltot teszek fel? 
>:-))))
>
>Aruld mar el, miert olyan szar a fogaskerekes valto?
>  
>
kell valtani ?
en azt hiszem hogy nem .

>Nem ertem mar ezt a temat. Elektromositasrol volt szo, de inkabb 
>hegesztgetni, kalapalni akarsz, es kesz elektronikat venni.
>
nem egeszen - de nem latom sok ertelmet hogy elkezdjek akkut onteni .

>Eloszor gyorsulast akartatok, utana mar luxus 
>kornyezetbarat auto, ... Lassan 30 kulonfele celu project van mar...
>

mindenki maskepp latja - talan pont ettol olyan jo .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list