Volt KisPolszki - kanyarstabilitas

Szima Gábor sygma at tesla.hu
Wed Jun 7 20:16:14 CEST 2006


On Wed, 7 Jun 2006, charles hoss wrote:

> kormany letapad - ettol megrantja az autot oldalra , kozben a sulypont
> tovabb megy elore a javulo tapadas miatt , igy az auto kipordul es vege
> - atcsusztal a szembesavba , onnan pedig oldalt az arokba - ebbol a gep
> tobbnyire mar a tetejere is fordul .

Igy szoktak a nepek a kanyarba "beszallni", nem pedig onnan "kiszallni"? 
:)

Eddig valahogy nem birtam sehogy sem elkepzelni, hogy a fenebe lehet egy 
balos kanyarban nem a jobb, hanem a bal arokban landolni. :)

Alapszabaly, hogy kanyarban nem fekezunk... Ha a "bejarataig" nem 
sikerult, akkor inkabb hagyjuk.
Egyebkent (tapasztalatom es az "oregek" allitasa szerint is) egy enyhe 
gazadas (termeszetesen nem a csuszashataron "tancolva") stabilizalja az 
(elso-hajtanyu) szekereket (itt johet be be az anti-motorfek-effektus).


 								-Sygma




More information about the Elektro mailing list