Volt KisPolszki lett Elektromos
jhidvegi
jhidvegi at startadsl.hu
Wed Jun 7 18:51:05 CEST 2006
L. Pásztor wrote:
> Nem annyira. És nem ritka. Megesett többször is. Egyszer pár napig
Ez érdekes. Marha sokszor mentem már dolgozni sokféle idopontban, jöttem már
haza éjfél után, hajnalban... meg mentem is, de még csak ez az egy esetem
volt, amit meséltem. Az se biztos, hogy a versenyzésen kívül akart-e valami
mást is. Ezek szerint szerencsém is volt eddig.
> Ha van egy autód, aminek súlypontja, felfüggesztése, futómûve és
> gumiai révén LÉNYEGESEN nagyobb oldalgyorsulás érhetõ el, és van
> valaki aki ezt tapasztalatból PONTOSAN tudja hogy mennyi és max.
Hááát, ha az autó nem borul, és az elso kerékbeállítások olyanok, hogy nem
nyomja a belso kifelé a külsot (enyhe széttartás), akkor csak a gumi és az
út közti tapadáson múlik a dolog, semmi máson. Illetve még valamin: nem
szabad a spiccen lévo kanyarban semmiféle nyomatékot küldeni a kerekekre,
sem hajtani, sem fékezni.
Szerintem a koma attól száll el, ha ezt nemigen tudja (márpedig az emberek
zöme nem hiszem, hogy ismeri ezt az egész témát, pl a surlódási kúp
fogalmát), és ha ijedtében ráfékez, vagy ha vagányan rád akar szállni, tehát
gázt ad, már vége is.
Persze lehet olyan is az a járgány, hogy elektronikusan beavatkozik, ha
közeleg a határ. Akár kerekenként is. Mi is ennek a rövidítése?
Menetstabilizátor vagy mi egyébként, ha jól tudom. De a surlódási kúpon
kívülre nem lehet kimenni semmilyen technikával.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list