OT KisPolszki
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Tue Jun 6 10:47:14 CEST 2006
Fekete Róbert wrote:
>tulajdonképpen mivel is jár egy ilyen forgalombahelyezés
>tudja e valaki
>vagy is átalakítás és forgalombahelyezés
>sok trabi, kispolák esik ki, és lehet olcsón megvenni
>némi helyrepofozás után lehtne elektronyos autót csinálni belőlle
>
>csak tényleg az a kérdés mennyire hurcolják meg az embert érte
>
> FRob
>
szakembertol hallottam hogy a kozutak biztonsaga erdekeben mar nem
epithetsz olyan motort autoba ami abban gyarilag nem volt . ha ez igy
igaz akkor remenytelen .
pedig egy cv2 elkepesztoen keveset tud enni . arra leszek kivancsi hogy
a muanyag kasznielemekbe belekotnek-e
az alapvazat meghagyva orokke mukodhetnenek a kisautok - de mostmar EU
szintu az a szarsag hogy a regi autok tulajdonosai (a mocskos
kornyezetszennyezok) uzembentartasi dijat fognak fizetni hogy
szennyezhessenek .
mindegy hogy mennyi energia , munka szemet vonzata van egy suzuki alto
eloallitasanak es harom ev utani bezuzasanak , mindegy hogy az evi
tizezer km-re mennyit eszik egy kispolszki (az enyem stabilan ot alatt
marad) vegyek regados , olajcseres szart toluk . csak a regado tobb mint
a haromeves fogyasztasom .
ettol elborul az agyam .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list