Hol a hiba reloaded!
Moczik Gabor
pm at progzmaster.hu
Mon Jul 31 23:18:19 CEST 2006
Balla Zoltán wrote:
>>Továbbá ha szűröm a gate osztó alsó tagjait R11, R13, esetleg 6V körüli
>>zenert is teszek be, az elvileg nem rontja a a mukodest, nem?
>>
> Zenert lehet bele rakni, de nem sok ertelme van, ha az ellenallas ugyanakkora marad...
Elvileg azert kellett, mert nem 12V taprol jarattam, es ugy latszik nem a
feltapfesz a lenyeges, hanem a 6V :-)
> Viszont kondival szurni van ertelme, mert fix, terhelheto(valtoaram szempontjabol) potencialt ad!!!
>
> De mi szukseg van erre ?? Nem hinnem, hogy ez az erosito gyenge pontja...!
Igazabol mar potik vannak ott. Ha azokkal a FET-ekkel epitem ami ott van,
akkor elkepzelheto hogy jo, de csak masfajtat tudtam szerezni (FQP3P50 es
FQP3N90), igy nem stimmelnek a munkapontok. Be lehet allitani, mukodik,
tobbe-kevesbe terhelheto, de ott akadtam el, hogy nem nagyon rail-to-rail,
+/- 340V tapfesszel csak kb. 150Veff feszt lehet eloallitani az elmeleti
240V helyett.
Gondolom at kene szamolni a tobbi ellenallast is...
Multkor felvetette valaki, hogy miert nem epitek HF vegfokot, es
transzformalom fel. Most jatszok vele. 4x140W-os auto vegfok, 2 csatorna
hidban, ez elvileg 280W. Megmertem multival 50Hz meghajtassal, kb. 30Veff-ig
lehet felmenni a kimenettel, ez 4ohm-on 225W. Tettem ra egy 24V-230V trafot,
beallitottam a feszt 24V-ra.
Uresben szar, mert nagyon induktiv a trafo. Kicsit terhelve jo. 60W-os
izzoval terhelve lekapcsol a vegfok. Szoval sehogyse jo ez.
--
((( Móczik Gábor )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu )))
((( Skype: moczik )))--((( Website: http://www.progzmaster.hu )))
More information about the Elektro
mailing list