Hol a hiba reloaded!

Moczik Gabor pm at progzmaster.hu
Mon Jul 31 23:18:19 CEST 2006


Balla Zoltán wrote:
>>Továbbá ha szűröm a gate osztó alsó tagjait R11, R13, esetleg 6V körüli
>>zenert is teszek be, az elvileg nem rontja a a mukodest, nem?
>>
> Zenert lehet bele rakni, de nem sok ertelme van, ha az ellenallas ugyanakkora marad...

Elvileg azert kellett, mert nem 12V taprol jarattam, es ugy latszik nem a 
feltapfesz a lenyeges, hanem a 6V :-)

> Viszont kondival szurni van ertelme, mert fix, terhelheto(valtoaram szempontjabol) potencialt ad!!!
> 
> De mi szukseg van erre ?? Nem hinnem, hogy ez az erosito gyenge pontja...!

Igazabol mar potik vannak ott. Ha azokkal a FET-ekkel epitem ami ott van, 
akkor elkepzelheto hogy jo, de csak masfajtat tudtam szerezni (FQP3P50 es 
FQP3N90), igy nem stimmelnek a munkapontok. Be lehet allitani, mukodik, 
tobbe-kevesbe terhelheto, de ott akadtam el, hogy nem nagyon rail-to-rail, 
+/- 340V tapfesszel csak kb. 150Veff feszt lehet eloallitani az elmeleti 
240V helyett.
Gondolom at kene szamolni a tobbi ellenallast is...


Multkor felvetette valaki, hogy miert nem epitek HF vegfokot, es 
transzformalom fel. Most jatszok vele. 4x140W-os auto vegfok, 2 csatorna 
hidban, ez elvileg 280W. Megmertem multival 50Hz meghajtassal, kb. 30Veff-ig 
lehet felmenni a kimenettel, ez 4ohm-on 225W. Tettem ra egy 24V-230V trafot, 
beallitottam a feszt 24V-ra.
Uresben szar, mert nagyon induktiv a trafo. Kicsit terhelve jo. 60W-os 
izzoval terhelve lekapcsol a vegfok. Szoval sehogyse jo ez.

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu  )))
((( Skype: moczik )))--((( Website: http://www.progzmaster.hu )))



More information about the Elektro mailing list