Re: négyeshatos

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Jul 19 10:08:58 CEST 2006


azert kellett a vastag kabel, mert visszataplalos a fekezes. eddig volt sok betaplalasi pont, minden gep a legkozelebbitol huzta az aramot es kesz. most ritkabban vannak a betapok, es igy egy drotrol tobb villamos megy egyszerre. azert kellett ritkitani a betapot, hogy egy aramkoron jo esellyel legyen akar tobb masik gep is amikor egy fekez.

vajk

----- Original Message ----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Wednesday, 19 July, 2006 1:53:34 AM
Subject: Re: négyeshatos

Acs Gabor wrote:
> Nem arról volt szó, hogy mekkora király áramtakarékos az új villamos?
> Akkor miért kell hozzá háromszoros tömegű kábel, mint eddig?

Ezen én is elfilóztam. Ugyanakkora feszről jár?

Lehet, hogy ennyivel nagyobb a teljesítménye?

Ma hallottam, hogy van benne egy védelem (fotocellás vagy ilyesmi), ami 
lehetetlenné teszi, hogy a vezető elindítsa a gépet, ha nem tudott 
becsukódni az ajtó. De milyen magyarosch, hogy akadtak, akik ezzel 
szórakoznak. Eltakargatják a fotocellát, és az istennek se tud tovább menni. 
Jó szórakozás, nem mondom!

hjozsi

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]





More information about the Elektro mailing list