Re: négyeshatos
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Jul 19 10:08:58 CEST 2006
azert kellett a vastag kabel, mert visszataplalos a fekezes. eddig volt sok betaplalasi pont, minden gep a legkozelebbitol huzta az aramot es kesz. most ritkabban vannak a betapok, es igy egy drotrol tobb villamos megy egyszerre. azert kellett ritkitani a betapot, hogy egy aramkoron jo esellyel legyen akar tobb masik gep is amikor egy fekez.
vajk
----- Original Message ----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Wednesday, 19 July, 2006 1:53:34 AM
Subject: Re: négyeshatos
Acs Gabor wrote:
> Nem arról volt szó, hogy mekkora király áramtakarékos az új villamos?
> Akkor miért kell hozzá háromszoros tömegű kábel, mint eddig?
Ezen én is elfilóztam. Ugyanakkora feszről jár?
Lehet, hogy ennyivel nagyobb a teljesítménye?
Ma hallottam, hogy van benne egy védelem (fotocellás vagy ilyesmi), ami
lehetetlenné teszi, hogy a vezető elindítsa a gépet, ha nem tudott
becsukódni az ajtó. De milyen magyarosch, hogy akadtak, akik ezzel
szórakoznak. Eltakargatják a fotocellát, és az istennek se tud tovább menni.
Jó szórakozás, nem mondom!
hjozsi
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list