Korosztály

Nya'ri Viktor office at flexelec.hu
Wed Jul 19 10:09:48 CEST 2006


Nem feltétlen értek Veled egyet.

 > 1. Megirhatta volna egybol a telszamot is.
 > 2. Megirhatta volna email-ben, hogy van-e a nevezett alkatresz vagy 
nincs,
 > minek ehhez telefon?

Mindkettőre megtalálható a válasz a weblapon. Ez a mai világban asszem 
már standard, nem?

Online raktárat üzemeltet az InComp.
Regisztrálsz, és ugyanazt látod amit Ők. Hozzá lehet férni a 
raktárkészletükhöz.
Az eredeti kérdésre, hogy tudnának-e segiteni a beszerzésben, megvolt a 
válasz: a weblap. Én nem regisztráltam be, de gyanitom hogy azért 
ajánlották, mert be tudják szerezni, és a weblapon meg is rendelhette volna.
De Ő tovább akart kérdezősködni; megkérdezi: hol tudok (további) kérdést 
feltenni?
Erre is meg van a válasz a weblapon: ott a telefonszám, vagy ha 
levelezni akar, akkor meg írja meg a konkrét kérdését.
Tudod: néma gyereknek...

Vannak lusta ügyfelek, akik nem veszik a fáradtságot, hogy utána 
nézzenek ami érdekli őket, inkább rohanjon a másik köröket helyettem... 
(hozzáteszem én is lusta vagyok néha, és én sem regisztráltam az 
InComp-nál, pedig szoktam oda járni vásárolni)

 > 3. Ha nem illetekes a kerdesben, akkor a telefonos kisasszony se lesz 
az,
 > ahogy a telefont majd atpasszolja a muszaki kolleganak, ugyanugy az 
emailt
 > is forwardolhatta volna.

Nem jogos a felvetésed, mert speciel pont az InComp az, ahol igen 
korrekten ki szoktak szolgálni információval telefonon is. És az esetek 
90%-ban a góré veszi fel (meglepő módon), aki ért is a dolgokhoz.

 > Ezek az offline cegek. Utalom en is, amikor ki van irva egy email 
cim, amire
 > hiaba kuldesz barmit is, vagy nem valaszolnak, vagy csak 1 het mulva.

Ez megint nem jogos; mert válaszoltak, korrektül felajánlva a 
weblapjukat, ahol megtalálható az infó.

V.




More information about the Elektro mailing list