szellos autoules - szellos auto

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Sun Jul 16 23:48:58 CEST 2006



Moczik Gabor wrote:
> jhidvegi wrote:
>> Nem kell, ki tud menni a levegő, de lemerülhet az aksi.
>> Azt oldd meg, az Neked fog menni, hogy valami távvezérlővel pl 
>> mobiltelefonnal be lehessen az általad már előre sejtett időpontban 
>> kapcsolni a ventit akár maxra mondjuk fél órával az indulás előtt vagy 
>> valamennyivel, ami elég a kiszellőztetésre.
> 
> Ahh, nekem nincsenek ilyen nagy igenyeim. Ha parkolok valahol, akkor gyakran 
> 10-20 perc (ameg bemegyek egy boltba), vagy max 2 ora hosszban szoktam, 
> ennyi ido alatt nem merul le az akksi egy PCventi aramatol.
> Meg aztan megoldhato, hogy ha bekapcsolva hagyom, akkor X ideig folyamatosan 
> megy, utana valamennyi szunet, valamennyi uzem, aztan egy kritikus ido utan 
> kikapcsol.

akkor lehetne egy buvarpalack , amit feltoltesz egy intercooleren 
keresztul partiz atmoszferara , amikor indulsz az egeszet lassan 
atfuvatod az ulesen (epp nemreg volt a discovery-n egy corvette aminek 
ketretegu ulese volt es ram-air rendszert hasznalt az ules szelloztetesere)

kozben pedig az auto ujratermeli es kesz .

> Mondjuk en nem PC ventiben, hanem a beepitett ventiben gondolkodok, egy 
> kapcsolouzemu cuccal lejjebb lehet venni a szuflat, hogy lassan porogjon. 
> Igy is tobbet fogyaszt, de nem kell a futesrendszert barkacsolni.

a legrosszabb megoldas - sajnalom , de igy van . az autok legbeszivo 
nyilasa a motorhazteton van , a napsutes direktben melegiti - teljesen 
alkalmatlan a lassu keringtetesre . ha igy akarod megoldani akkor a 
hatso lokharito alatti szellozonyilasokat kene kicsit felventillatorozni 
, mert talan meg az a legkevesbe forro pontja egy parkolo autonak - a 
legjobb a hasa , kozepen lenne .

bye
dexter



> 



More information about the Elektro mailing list