szellos autoules - szellos auto
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sun Jul 16 23:48:58 CEST 2006
Moczik Gabor wrote:
> jhidvegi wrote:
>> Nem kell, ki tud menni a levegő, de lemerülhet az aksi.
>> Azt oldd meg, az Neked fog menni, hogy valami távvezérlővel pl
>> mobiltelefonnal be lehessen az általad már előre sejtett időpontban
>> kapcsolni a ventit akár maxra mondjuk fél órával az indulás előtt vagy
>> valamennyivel, ami elég a kiszellőztetésre.
>
> Ahh, nekem nincsenek ilyen nagy igenyeim. Ha parkolok valahol, akkor gyakran
> 10-20 perc (ameg bemegyek egy boltba), vagy max 2 ora hosszban szoktam,
> ennyi ido alatt nem merul le az akksi egy PCventi aramatol.
> Meg aztan megoldhato, hogy ha bekapcsolva hagyom, akkor X ideig folyamatosan
> megy, utana valamennyi szunet, valamennyi uzem, aztan egy kritikus ido utan
> kikapcsol.
akkor lehetne egy buvarpalack , amit feltoltesz egy intercooleren
keresztul partiz atmoszferara , amikor indulsz az egeszet lassan
atfuvatod az ulesen (epp nemreg volt a discovery-n egy corvette aminek
ketretegu ulese volt es ram-air rendszert hasznalt az ules szelloztetesere)
kozben pedig az auto ujratermeli es kesz .
> Mondjuk en nem PC ventiben, hanem a beepitett ventiben gondolkodok, egy
> kapcsolouzemu cuccal lejjebb lehet venni a szuflat, hogy lassan porogjon.
> Igy is tobbet fogyaszt, de nem kell a futesrendszert barkacsolni.
a legrosszabb megoldas - sajnalom , de igy van . az autok legbeszivo
nyilasa a motorhazteton van , a napsutes direktben melegiti - teljesen
alkalmatlan a lassu keringtetesre . ha igy akarod megoldani akkor a
hatso lokharito alatti szellozonyilasokat kene kicsit felventillatorozni
, mert talan meg az a legkevesbe forro pontja egy parkolo autonak - a
legjobb a hasa , kozepen lenne .
bye
dexter
>
More information about the Elektro
mailing list