szellos autoules - szellos auto

Fekete Róbert frobi at harden.hu
Sun Jul 16 22:55:28 CEST 2006


én is gondolkodtam ilyenen
kellene egy abszorciós (nem tom jól irtam e) huto
amit a nappal lehetne fúteni , egy napelem meg a lefujáshoz állítaná elo a 
delejt
persze ez csak nyugalomban lévo autónál múködne
az abszorcios huto tulajdonságai miatt

 FRob

 www.harden.hu

 "Minden megoldható legalább egyszer
 és ha már egyszer megoldható..."
----- Original Message ----- 
From: "charles hoss" <dexter at bekesnet.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Sunday, July 16, 2006 9:38 PM
Subject: Re: szellos autoules - szellos auto


>
>
> Moczik Gabor wrote:
>> Hali!
>>
>> Errol a temarol jut eszembe, hogy valamelyik nap azon tortem a fejem, 
>> hogy
>> lehetne megoldani, hogy ha parkolok az autoval, akkor is legyem
>> szelloztetes, hogy mire visszaerek, ne legyen benn 60 fok, de ne kelljen
>> kicsit lehuzva hagyni az ablakot, mert van ahol rizikos dolog (mindenhol 
>> az...)
>>
>> Gondolkodtam az eredeti futesventillatoron, hogy beallithatoan mehetne
>> mondjuk valami lassu fordulaton, vagy mondjuk 5 percenkent 1 percre, 
>> mindegy.
>> Csak valahol kifele is szivni kene a levegot. Vagy nem kell?
>
> tetoablak resnyire nyitva
> a chrysler kb tiz eve csinalta a napfenytetobe epitett napelemet a
> szellozteto ventillatorok hajtasara .
> ha egy picit is nagy az akkud akkor pc venti is jo , nekem pl a mikor
> mocskosul budos volt valamitol a teherautomban akkor egy venti allandoan
> ment - egy evig folyamatosan , azota is toprengek azon hogy ujra kene ,
> mert az uj wagoner (30.000km-en tul) is eleg budos (valami higito ,
> ragaszto szag lehet , de eleg durva)
>
> bye
> dexter
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
> 



More information about the Elektro mailing list