Trafipaxjelz

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Sun Jul 16 20:18:43 CEST 2006


Arról nem beszélve, hogy egy előzésnek úgy kellene történni, hogy elkezdi az 
első, aztán jön a második, stb. Ehelyett amint előzni lehet, index, minden 
nélkül mindig van egy paraszt, aki kivág a sorból, és beszorítja az elől 
lévőket. Akkor már az összes hátul jövő begyorsul, aki meg elől volt, az 
istennek nem tudja felvenni már a tempót ezekkel. Ülj be (KJ) mellém a 
kocsiba, menjünk egy kőrt az országúton, és meglátod, hogy nem pár tized 
százalék az!


G.

----- Original Message ----- 
From: "Zoltán Radó" <elektro1.zrado at axelero.hu>
To: "hwsw famulus" <elektro at tesla.hu>
Sent: Sunday, July 16, 2006 3:09 PM
Subject: Re: Trafipaxjelz


> Mert más előzni egy MAZDA B2500-al turbó nélkül, mint egy pl. MAZDA 6
> TDI-vel. Következésképp, ha még valaki (pl. Te) beáll a kisebb nyomatékú 
> elé,
> akkor biztos, hogy az évezredben sem fog tudni elmenni a kisebb nyomatékú
> (pl. én)
>
> Ugyanakkor, ha normálisan el tudtam már menni, akkor már neked is
> sokkal könnyebb 1 autót előzni (feltéve, hogy mész 110-120-at), így
> mindketten jól járunk. Igaz, Te a tolakodáshoz képest kevésbé...
>
> Egy másik aspektus. A követési távolság ugyi azért van, hogy
> biztonsággal meg tudjak álni, ha az elöttem levő fékez. Ha ezt valaki
> ellopja egy ilyen "gyorsan visszajövökkel" és az ő elöttelévő hirtelen
> fékezni kezd, akkor seggberugtam. Aztán még én magyarázkodhatok, hogy
> én márpedig betartottam a követési távolságot. Na látod az előzéshez
> való sorbanállásnál ezért nem tartom a követési távolságot. Nem adok
> esélyt, hogy megszívjam...
>
> Mindazonáltal én is úgy vélekedem, hogy büntetni kellene az
> indokolatlan lassú haladást.
>
> Zoli
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/ 



More information about the Elektro mailing list