hazipenztar
Nandor Szabo
nandi at freemail.hu
Thu Jul 13 09:53:54 CEST 2006
Nemreg Pannon mobilt akartam tolteni 3600Ft-al OTP internet bankon
keresztul.
Elsore nem sikerult, kiirta a rendszer, hogy probaljam kesobb. Aznap
meg ketszer probaltam, egyik sem ment. Mit gondoltok, masnap mit
lattam a szamla-tortenetben?
3-szor megtortent a feltoltes :-( es levonta a rendszer 10800 Ft-ot.
Kb egy honapba telt, mire a szuksegtelen 7200Ft-nyi feltoltest vissza
szedtek a Pannontol es visszautaltak a szamlamra.
Nem volt opció szamomra a letelefonalas, mivel a kerdeses pannon telefonszam
gyakorlatilag csak elérhetőségére szolgál, hivast nem nagyon
kezdeményez.
Erdemes figyelni az elektronikus tranzakciókra. Az összes elektronikus
nyugta el van mentve, hatha egyszer reklamalni kell...
üdv: Nándi
> Nemrég a Tescoban előttem a sorban kártyával fizetett a csávó. Pitty, jött
> az sms értesítés. Aztán pitty, megint jött. Kétszer vették le a pénzt, ha
> nem lett volna sms, talán észre sem veszi. Laza fél óra alatt el is intézte
> valami főnök, hogy leadminisztrálják a dolgot.
> Egy hónapja szólt a könyvelőm, hogy a Jet kút levette a tankolásomat a
> számláról, aztán levette megint, és egy hét múlva visszautalta. És én nem
> vettem észre! Sokszor megkapom a bankban a 20-30 db értesítőt, egyenest
> viszem a könyvelőnek, meg se nézem. Tudom, nem helyes, de valszeg sokan így
> vannak vele.
> Most pár napja az OTP automaták nem adtak ki pénzt, csak levonták a
> számláról. Az OTP azt nyilatkozta, csak azokat fogják kártalanítani, akik
> erre igényt jelentenek be. Pl aki emiatt másik automatához ment, rögtön
> könnyebb lett úgy 500 pénzzel.
> Velem amúgy már minden banknál megtörtént (nem kevésnél volt már számlám),
> hogy nem volt az automatában pénz, és sürgősen kellett volna. Ezért van most
> több számlám is egyszerre, és csak fizetek, csak fizetek...
> Gábor
More information about the Elektro
mailing list