Re: Zöldkártya [igazi]

trebi at algoritmic.hu trebi at algoritmic.hu
Sat Jul 8 11:58:14 CEST 2006


Szali Sandor wrote:


>> le a szivocso oldali veget, es szivd meg jo tudovel, hogy a membrant
>> ellenorizd, mert az is el tud repedni.
>
> akkor jon a benzin a vakumcsovon?

Dehogy jon, illetve olyat en meg nem lattam. Dupla membran van, es a 
benzinterhez nincs koze, a membrantol jo messzire mozgat egy szelepet. Csak 
erzed, hogy nem egy hermetikusan zart terbol szivod ki a levegot, mert 
mindig utanaszivarog, azutan is hogy mar kimozdult a membran. Ha minden OK, 
akkor szivod, egy kis  darabig jon, aztan meg nem jon a levego. Ra szoktam 
tapasztani a nyelvemet, es  nem szabad hogy "belevegosodjon". :) A repedt 
membran nem akkorat szabalyoz, mint kene, es meg csak nem is stabilan 
teveszt. Ehhez jon meg az a fals, amit a repedt membrantol kap. Ilyenkor a 
benzinnyomas nagyobb a kelletenel, mert nem a vakumterhez, hanem 
felig-meddig legkori nyomashoz kepest allitja be a tapnyomast. Raadasul 
ingadozik, ami tulfogyasztast, fustolest, egyenetlen alapjaratot stb. okoz.

>> Mas baja nemigen tud lenni, foleg
>> alapjaratnal.
>
> gyari weblapon irtak hogy okozhat "uneven idle"-t

Igen. Ezen kivul meg az injektor(ok) becsopogese is. Az ECU a bemeno 
parameterek alapjan kiszamol egy injektornyitasi idot, es arra az idore 
megnyitja. Ha a feltetelezes helyes, hogy egy stabil benzinnyomast kap az 
injektor, akkor ettol jol definialt mennyisegu benzin megy be.

Trebitsch 



More information about the Elektro mailing list