Re: Zöldkártya [igazi]
trebi at algoritmic.hu
trebi at algoritmic.hu
Sat Jul 8 11:58:14 CEST 2006
Szali Sandor wrote:
>> le a szivocso oldali veget, es szivd meg jo tudovel, hogy a membrant
>> ellenorizd, mert az is el tud repedni.
>
> akkor jon a benzin a vakumcsovon?
Dehogy jon, illetve olyat en meg nem lattam. Dupla membran van, es a
benzinterhez nincs koze, a membrantol jo messzire mozgat egy szelepet. Csak
erzed, hogy nem egy hermetikusan zart terbol szivod ki a levegot, mert
mindig utanaszivarog, azutan is hogy mar kimozdult a membran. Ha minden OK,
akkor szivod, egy kis darabig jon, aztan meg nem jon a levego. Ra szoktam
tapasztani a nyelvemet, es nem szabad hogy "belevegosodjon". :) A repedt
membran nem akkorat szabalyoz, mint kene, es meg csak nem is stabilan
teveszt. Ehhez jon meg az a fals, amit a repedt membrantol kap. Ilyenkor a
benzinnyomas nagyobb a kelletenel, mert nem a vakumterhez, hanem
felig-meddig legkori nyomashoz kepest allitja be a tapnyomast. Raadasul
ingadozik, ami tulfogyasztast, fustolest, egyenetlen alapjaratot stb. okoz.
>> Mas baja nemigen tud lenni, foleg
>> alapjaratnal.
>
> gyari weblapon irtak hogy okozhat "uneven idle"-t
Igen. Ezen kivul meg az injektor(ok) becsopogese is. Az ECU a bemeno
parameterek alapjan kiszamol egy injektornyitasi idot, es arra az idore
megnyitja. Ha a feltetelezes helyes, hogy egy stabil benzinnyomast kap az
injektor, akkor ettol jol definialt mennyisegu benzin megy be.
Trebitsch
More information about the Elektro
mailing list