Re: Zöldkártya [igazi]
Szali Sandor
szali at freemail.hu
Wed Jul 5 13:24:06 CEST 2006
Nem a biztositasi es nem is az amerikai munkavallalasi, hanem az emisszios:
Most voltam, es jo sokat kinlodtak, valakik jol kitalaltak az uj rendszert.
a legnagyobb gond az alapjarat ingadozas volt.
Allitolag skodat ladat stb-t mar nem is vallalnak ezen a helyen, pont ezert,
mert 600-800 ugralnak.
Valamit biztos mutat, hogy az 18E asconamon ingadozik, de inkabb szivatasnak
erzem.
Ami a lenyeg lenne, hogy fekpadon, igazi korulmenyek terheleseknel mekkora
az emisszio.
Inkabb azzal foglalkoznanak, nem az ingadozo alapjarattal. [nincs rajta
szabalyzas]
Most szegenyitve lett a keverek, kicsit rosszabbul is megy.
Vajon ettol javul a fogyasztas? Vagy ez inkabb mar csak emissziot javit?
Ha javul a fogyi, az erdekes lesz, mert most volt pl. 2300km osztrak ut,
143literbol, 6.1l/100km.
80as gurulasnal kb. 5.75literek jottek ki. 140nel kb. 7.4liter.
Birna ez meg javulni? :)
Nade a lenyeg az otlet, hogy jovore kene gyartani egy elektromos ketyeret,
ami kizarolag elektromosan, es kizarolag csak az akksira csiptetve bizonyos
hatarok kozott beallitana az egyenletes alapjaratot. Szerintem tok egyszeru.
[az elve biztosan]
Csalasnak se szamithatna.
es a szervizeknek is gond ez, szerintem meg akar uzletelni is lehetne vele,
a csavo szerint januartol keresnek ra megoldast.
persze az idealis nekik nem ez lenne, hanem a kamu jelado, asszem tavaly meg
jatszhattak ilyenekkel.
De ez a szabalyzo is hasznos dolog lehetne.
More information about the Elektro
mailing list