Re: Zöldkártya [igazi]

Szali Sandor szali at freemail.hu
Wed Jul 5 13:24:06 CEST 2006


Nem a biztositasi es nem is az amerikai munkavallalasi, hanem az emisszios:


Most voltam, es jo sokat kinlodtak, valakik jol kitalaltak az  uj rendszert.
a legnagyobb gond az alapjarat ingadozas volt.
Allitolag skodat ladat stb-t mar nem is vallalnak ezen a helyen, pont ezert, 
mert 600-800 ugralnak.

Valamit biztos mutat, hogy az 18E asconamon ingadozik, de inkabb szivatasnak 
erzem.
Ami a lenyeg lenne, hogy fekpadon, igazi korulmenyek terheleseknel mekkora 
az emisszio.
Inkabb azzal foglalkoznanak, nem az ingadozo alapjarattal. [nincs rajta 
szabalyzas]

Most szegenyitve lett a keverek, kicsit rosszabbul is megy.
Vajon ettol javul a fogyasztas? Vagy ez inkabb mar csak emissziot javit?
Ha javul a fogyi, az erdekes lesz, mert most volt pl. 2300km osztrak ut, 
143literbol, 6.1l/100km.
80as gurulasnal kb. 5.75literek jottek ki. 140nel kb. 7.4liter.
Birna ez meg javulni? :)

Nade a lenyeg az otlet, hogy jovore kene gyartani egy elektromos ketyeret, 
ami kizarolag elektromosan, es kizarolag csak az akksira csiptetve bizonyos 
hatarok kozott beallitana az egyenletes alapjaratot. Szerintem tok egyszeru. 
[az elve biztosan]
Csalasnak se szamithatna.

es a szervizeknek is gond ez, szerintem meg akar uzletelni is lehetne vele, 
a csavo szerint januartol keresnek ra megoldast.
persze az idealis nekik nem ez lenne, hanem a kamu jelado, asszem tavaly meg 
jatszhattak ilyenekkel.
De ez a szabalyzo is hasznos dolog lehetne.




More information about the Elektro mailing list