LPG REGBULL R04
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sat Jul 1 00:09:53 CEST 2006
trebi at algoritmic.hu wrote:
>Mellesleg a kipufogogazrol nem koztudott, de az elso dob es a hengerfej
>kozott igen komoly nyomassal es nyomasvaltozassal kozlekedik. Csucsnyomasban
>2-3 bar is tud lenni, amikor pedig az elso dobon tulhalad, akkor 1-2 tized
>bar nyomasu vakuumot huz maga utan. Ez segiti a kovetkezo henger
>kipufogasat, persze erzekelhetoen csak adott fordulatszam-tartomanyban. A
>sima cso, vagy akar a szabadba nyitott hengerfej rosszabb eredmenyt ad...
>Ezert nem erdemes belepiszkalni a gyari kipufogorendszerbe, mert egy
>hangolt, 3-4 meteres, dobokkal ellatott csorendszeren szinte biztos, hogy
>csak rontani tud barmilyen modositas.
>
>
azert ez is szamolhato . ha modositasz a blokkon , akkor utana lehet
menni a kipufogo rendszerrel - masreszt a szamolt rezonanciaknal
mostanaban mar a helykinalat szamit tobbet - szoval kozel sem jok a
gyari kipufogok , de kenyelmesek konstrukcios szempontbol .
ha nagyon elszall az agyad akkor konnyen tudsz jobbat is csinalni a
gyarinal - egy hazi EXUP szeleppel nyomatekot tudsz nyerni alacsony
fordulaton , plusz teljesitmenyt magas fordulaton - de ez a mai egynyari
ipari hulladek eleve reciklalasra erett autoknal elkepzelhetetlen . akar
egy alapszintu EGR rendszer
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list