LPG REGBULL R04

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Sat Jul 1 00:09:53 CEST 2006


trebi at algoritmic.hu wrote:

>Mellesleg a kipufogogazrol nem koztudott, de az elso dob es a hengerfej 
>kozott igen komoly nyomassal es nyomasvaltozassal kozlekedik. Csucsnyomasban 
>2-3 bar is tud lenni, amikor pedig az elso dobon tulhalad, akkor 1-2 tized 
>bar nyomasu vakuumot huz maga utan. Ez segiti a kovetkezo henger 
>kipufogasat, persze erzekelhetoen csak adott fordulatszam-tartomanyban. A 
>sima cso, vagy akar a szabadba nyitott hengerfej rosszabb eredmenyt ad... 
>Ezert nem erdemes belepiszkalni a gyari kipufogorendszerbe, mert egy 
>hangolt, 3-4 meteres, dobokkal ellatott csorendszeren szinte biztos, hogy 
>csak rontani tud barmilyen modositas.
>  
>
azert ez is szamolhato . ha modositasz a blokkon , akkor utana lehet 
menni a kipufogo rendszerrel - masreszt a szamolt rezonanciaknal 
mostanaban mar a helykinalat szamit tobbet - szoval kozel sem jok a 
gyari kipufogok , de kenyelmesek konstrukcios szempontbol .
ha nagyon elszall az agyad akkor konnyen tudsz jobbat is csinalni a 
gyarinal - egy hazi EXUP szeleppel nyomatekot tudsz nyerni alacsony 
fordulaton , plusz teljesitmenyt magas fordulaton - de ez a mai egynyari 
ipari hulladek eleve reciklalasra erett autoknal elkepzelhetetlen . akar 
egy alapszintu EGR rendszer

bye
dexter



More information about the Elektro mailing list