OT: valto olaj
jhidvegi
jhidvegi at startadsl.hu
Thu Jan 26 18:25:55 CET 2006
Fuzesi Arnold wrote:
> Legjobb ha gyorsan valtasz (persze ésszeru határok között), es közben
> a labad a gazon marad valamennyire...
> Lehet ezt erezni mikor nulla kb a nyomatek a valton.
Nem a nulla nyomaték az érdekes igazán, hanem lehet érezni, mikor van
szinkronban helybol a két oldal. Ladával gyakoroltam, amikor elszállt a
kuplung. Elindulás indítózással :), aztán alkalmas pillanatban váltani.
Persze a nyomaték is nulla ilyenkor, akkor könnyu kivenni sebességbol, de a
berakáshoz ekkor már el kell találni a motor visszaeso fordulatszámát is.
(Lefelé váltáskor meg a felpörgetés nagyságát).
> Gyakorlaskepp:
> Hegynek felfele haladas, visszavaltas 4-bol 3-ba, 2-be ugy hogy ne
> erezd a rantast a kocsin, hanem szepen siman haladjon. (Gazzal valo
> jatek a kulcs)
Jó játék. A felfelé váltás se megy mindenkinek rántásmentesen.
Tengeribetegek lehányják az ilyen taxis autóját belülrol. :-) Mivel én
nagynéha még a saját vezetésemtol is képes vagyok tengeribetegnek lenni :),
amikor töküres a gyomrom, hát alaposan meg kellett tanulnom a finom váltást.
:-)
Azért annak az autónak csak van valami baja. Kuplung kiemelés,
szinkrongyuru... ahogy mások írták.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list