bikazas

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Wed Jan 25 13:45:13 CET 2006


Régen lehetett látni olyat, hogy az IFA alá a soforszakik tüzet raktak :))
Aztán voltak olyan IFÁk is, aminek a hutorácsán konstans kilógott egy 
villásdugó, lenn az utcán meg a villanyoszlopra felfabrikáltak egy 
konnektort.

Pár éve a TV-ben láttam egy kütyüt, ami egy tartály, és van benne valami 
(talán zselés) vegyi anyag, amit menet közben átalakít az autó muködése. 
Reggel pedig egy távkapcsolóval fel lehet éleszteni a cuccot, akkor 
visszamelegíti az autót úgy negyed óra alatt.


Gábor

----- Original Message ----- 
From: "Zoltan Szabo" <cua at itchurch.org>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, January 25, 2006 12:50 PM
Subject: Re: bikazas


>
> erre én is gondoltam, hogy a nívát így készítem elo" :-)
> két kérdés merült fel:
>
> 1. ha 230-at vezetek szigetelt csatin a kocsihoz, akkor a védo"földre 
> kötött
> kaszni okozhat-e gondot.
>
> 2. azt kellene megoldanom, hogy le legyen tiltva a  gyújtás addig, amíg be
> van dugva a 230V-os csati.
> milyen mágneskapcsolóval lehet ezt megoldani? mekkora áram folyik
> ezen (gyújtáskapcsoló) ?
>
> regards,
>
>
> Milleschich János wrote:
>
>> Ezért most, hogy sok a mínusz, reggelente belógatok egy ventillátoros 
>> melegítot a két elso ulés közé.
>> Az ablak gyorsan leolvad, a belsotér is meleg.
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/ 




More information about the Elektro mailing list