garancia

Várszegi Péter varszegi at kapos-net.hu
Mon Jan 23 13:13:17 CET 2006


Nincsen rá szabályozás, elsődleges kötelessége a javítás, ha nem tudja 
javítani, akkor ugyanolyanra kell cserélnie, ha ez sem megy, akkor vissza 
kell adnia a pénzt.
A cserét kizárólag csak azzal az indokkal tagadhatja meg, hogy a javításhoz 
képest jelentős többletköltséggel járna, minden más indok nem fogadható el 
és cserélnie kell.
A javításnál 15 napra kell törekednie, de egy terméket akárhányszor 
javíthat, ha már többször javította, akkor a vevőnek okozott jelentős 
kényelmetlenségre hivatkozva lehet kérni a cserét, ha ezt megtagadja, akkor 
első lépésben a békéltető testülethez kell fordulni, utána bíróság.
A fogyasztóvédelem semmit nem fog tenni.
Ha a hiba az első három nap alatt kijön és akkor viszed vissza, akkor 
viszont nem javíthatja, cserélnie kell, de ekkor is elküldheti 
bevizsgáltatni, hogy mi a hiba oka, erre is 15 napja van....

----- Original Message ----- 
From: "Kapros József " <jkapros at dpg.hu>
To: "Tóth László " <laszlo.toth at delta.hu>; <elektro at tesla.hu>
Sent: Monday, January 23, 2006 12:54 PM
Subject: Re: garancia


Tóth László  <laszlo.toth at delta.hu> 2006.01.23. 12:36:56 +1h-kor írta:

> Még akkor sem köteles cserélni sajnos...
>
> B. István írta:
>
> >Sziasztok!
> >
> >Szerintetek mikor kérhetek cserét egy gyárilag hibás készülékre?
> >Ugyanis, már több  mint 1 hete szervizben van a pár hete vásárolt és
> >eredendően rosszul működő faxos telefonom. Még most sem tudják, hogy
> >mi a hibája, de aszonták, hogy csak 15 nap után tudnak cserélni, ez a
> >szabály.
> >Ez tényleg így van?
--------------------------
Meg kellene nézni a törvényi szabályzást.
Egy rokonnak 2 x javítás után a garancia lejárat előtt nem
cserélték ki, azt mondták  4 x javítás kell akkor kötelező a csere
vagy a vissza fizetés. (Javukra legyen mondva  3 alkalommal megcsinálták
rendesen.)

J.

-----------------------------------
 Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/ 




More information about the Elektro mailing list