a magnesfekes bicaj - a megoldas
trebi at algoritmic.hu
trebi at algoritmic.hu
Thu Jan 19 09:55:56 CET 2006
Emelt fordulaton nagyobb teljesitmenyt ad le a generator, persze.
De nalad a fo gond a teszkogazdasagos bikakabel lehetett. Az egy kalap szar,
ha megnezed a vezetek keresztmetszetet, mar szemre is latszik rajta, hogy
legfeljebb egy fenyszoroegohoz lenne elegendo. A csipeszeknel meg egyszeruen
visszahajtjak, es ranyomjak egy fogoval a szigetelesre a lemezt. Bikazaskor
tobb volt benne marad a kabelben, amitol persze melegszik rendesen, ki lehet
tapizni hol a legszarabb...
Hegesztobolt, hegesztokabel, rendes csipeszek, osszerak. Kotesek
forrasztassal, vagy rendesen sajtolva. Az mukodik. A teszkos meg nem. :)
Trebitsch
----- Original Message -----
From: "Acs Gabor" <agabor at electrodesign.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, January 19, 2006 1:17 AM
Subject: Re: a magnesfekes bicaj - a megoldas
> Eddig úgy tudtam, az autóakksi nem szereti a teljes kisütést. Bár a
> kapocsfesz mérésével le lehetne tiltani a fogyasztót még az előtt.
>
> Nemrég az új autómmal próbáltam bebikázni a régit. Így a téli hidegben
> hogy nem használom, hajlamos kimerülni. Gagyi hipermarketes bikakábelem
> van. Kb fél órát görcsöltem, hogy beinduljon, de nem tudta rendesen
> átforgatni a motort. Aztán rápakoltam a működő autó gázpedáljára az
> ablakmosó szerszámot, arra meg annyi karton ásványvizet (az volt a
> csomagtartóban), hogy 2000 legyen a fordulat. Így már elsőre beröffent a
> kimerült autó. Szóval biztos, hogy valami összefüggés van a fordulat és a
> kapocsfesz. között még úgy is, hogy a működő autó akksija teljesen fel
> volt töltve, és lévén dízelben, rendesen bírja a gyűrődést.
>
> Ha lesz időm, túrok valami bontóban ilyen kütyüket. Van valami tippetek,
> milyen típust érdemes keresni?
>
>
> Gábor
>
> ----- Original Message -----
> From: "jhidvegi" <jhidvegi at startadsl.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Wednesday, January 18, 2006 7:37 PM
> Subject: Re: a magnesfekes bicaj - a megoldas
>
>
>> Mi a normális? Egyébként asszem nem nagyon szorul a szerkezet, csak a
>> kefesurlódást kell legyőzni. Egy mai autó alapjáraton (ami azért nem egy
>> alacsony fordulatszám a generátor tengelyén) már le tudja adni a max
>> körüli áramot is tudtommal. Persze az a gáz, hogy ekkor jelentős
>> gerjesztést is kap, de ezt meg lehetne oldani - ha mérni akarsz - külön
>> áramkörről, ami persze szintén mehet az aksiról.
>>
>>
>>> Milyen fajta akkumulátor bírná ezt az üzemmódot. Tehát rendszertelen
>>> töltés, sokszor teljes kisütés?
>>
>> Autóaksi simán.
>>
>> hjozsi
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
>
More information about the Elektro
mailing list