RE: [OT] cégautóadó
ext-laszlo.nebehaj at nokia.com
ext-laszlo.nebehaj at nokia.com
Thu Jan 19 09:20:17 CET 2006
Indításkor minden hideg !
Az olaj is sokkal sürübb, nehezebben forog benne a főtengely. A szelepek hézagja is meleg motornál a legoptimálisabb. A dugattyú és a gyürük tágulása ekkor ideális. Az üzemanyag is könnyebben robban melegben és nagyobb munkát végez. stb
-----Original Message-----
From: elektro-bounces at www.centralnet.hu
[mailto:elektro-bounces at www.centralnet.hu]On Behalf Of ext Halász Ferenc
Sent: Thursday, January 19, 2006 8:05 AM
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [OT] cégautóadó
>>
>>> Telen miert fogyaszt tobbet az auto? Tobb szivatozas miatt, vagy
>>> egyeb tenyezok is nagyban befolyasoljak?
>>>
>>
>>
>> Téligumi is többet deformálódik nem túl hideg idoben.
>>
> meg surubb a levego , a vizes aszfalt jobban fog , a surubb levegohoz
> tobb anyag kell stb .millio ponton rosszabb az uzem fogyasztasi
> szempontbol
Huhu!
Az _nem_igaz_, hogy nem tapasztaltátok, hogy
amikor egy sz at r vékony pocsolyán átgurul a kocsi,
mennyire meglepoen lefékezodik! Télen meg soxor
a több centis latyakot kell feltennie a szomszéd kocsik-
ra, meg a gyalogosokra, meg bárhova. Honne kerülne
ez munekába, ami a többletfogyasztást okozza! Úthen-
gernél persze nem tünik fel, meg a többlityis benzin-
temetoknél se érezni annyira. De egy egylityós három-
ütemü ;-) swiftnél nagyon is érezhetok. Üdv: HFeri
-----------------------------------
Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list