Re: FET híd
jhidvegi
jhidvegi at startadsl.hu
Wed Jan 11 16:53:59 CET 2006
Fuzesi Arnold wrote:
>> Persze kisebb motornál az is lehetséges, hogy nem változik a
>> forgásirány, miközben ellenkezo fesz van már rajta.
>
> Mi az hogy lehetséges? :) Szerintem kb egyenesen következik :)
> Nem tudom elkepzelni azt a motort amelyik azonnal iranyt valtana
> ellenkezo elojelu hirtelen feszre.
Na jó, ezt nem így kell érteni, nem a us-ok tartományában, hanem úgy, hogy
azért elég hamar beáll az új egyensúly.
Egy sima tárcsafék pl egy gyorsan és szabadon forgó autókereket szinte
azonnal megfog, de elvileg ugye ez se lehetséges.
Ja, ha már tárcsafék. Errol jutott eszembe, hogy megint rengeteg kátyú
keletkezett. Ez a fajta tél, ami nálunk van, mintha ráhajtana erre.
Autópályákon, foutakon, de még az én különbejáratú buszmegállómat is
felb...ta ez a nulla körüli játéka a télnek.
Jöttem a 85-ös úton még jan. elején. Ki van írva, hogy 50 a korlát a kátyúk
miatt. Nagy szart! (gondoltam), és jöttem, mint a golyó, legalább 110-zel a
kátyút lekezelo elveim szerint. Csak visszafelé vettem észre, hogy vannak
ezek a kátyúk, odafelé siettem, és csak éreztem, hogy nem jó az út.
Megint látom, hogy rossz tanácsokat adnak. Sok vezeto szerintem megszívja.
Megy lassan, kerék behuppan a kátyúba, van ideje lemenni az aljára is, aztán
irány a kátyú másik széle, és kész is a baj.
Hátha még rá is fékez, foleg satuzik egyet. A kátyúba huppanáskor a kerék
teljesen meg tud állni, mire a túloldali kátyúélhez ér. Az autó megy
40-50-nel, és álló, sot, rögzített kerékkel (!!) nekicsapódik a túloldali
szélnek. Ennél nagyobb baromságot nem is lehetne csinálni a szerencsétlen
autóval az adott szituban!
Ugyanaz az autó ugyanazon a kátyún fékezés nélkül 100-zal sérülés nélkül
áthajthatna. Na jó, a városban nemigazán lehet 100-zal lófrálni, belátom, de
legalább a foközlekedési utakon ne baromkodnának!
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list