RE: Áramfejlesztő
Mészáros Dániel
daniel.meszaros at meszarosbt.hu
Thu Feb 9 19:38:59 CET 2006
Ezen biza ígyen van. Én lőttem be mert gyárilag kicsit durván állt (58Hz,
245V), a frekit a motoron állítottam csavarhúzóval (fordulat), a feszt az
elektronikája potiján. A kimenő jelalakja egy kalap kaki, tényleg semmi
értelmeset nem lehet rákötni, pl. a fémhalogén lámpa vibrál róla. Gratula
Honda, AVR szabályzás, hurrá. Ekkor csalódtam egy elég nagyot bennük. Igaz
ez csak koppincs (A matrica más, de tényleg, nagyon durva. A honda feliratok
le vannak ragasztva), de állítólag a honda ugyanez. Jó lenne bele valami
értelmes szabályzás, mert ez minden csak nem szinusz.
-----Original Message-----
From: elektro-bounces at www.centralnet.hu
[mailto:elektro-bounces at www.centralnet.hu] On Behalf Of Horváth Péter
Sent: Thursday, February 09, 2006 10:31 AM
To: elektro at tesla.hu
Subject: RE: Áramfejlesztő
> A motor fordulatszáma állandó, ezt mechanikusan biztosítja
> maga a motor, mint minden honda 4ütemű kisgépen. Az
> elektronika ebbe nem szól bele.
>
>
> > motor fordulatszámát szabályozza,
>
> Valahol azt is kell szabályoznia,
> mert különben terhelésre csökkenne az 50 Hz.
Nagyobb teljesítményeknél (2KVA+) oda van irva, hogy asszinkron
generátor.....
Akkor a kimenő frekvenciát az elektronika szabályozza a gerjesztőtekercsekbe
adott
váltakozófeszültség frekvenciájával, a 230 V-ot pedig a nagyságával.
A benzinmotor, pedig csak megköletíleg tartja a fordulatszámot
Péter.
-----------------------------------
Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list