[OT] automata valto
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sun Feb 5 17:46:55 CET 2006
jhidvegi wrote:
> És a kötfelbizt?
bonus 1000-ben vagyok valahol :)
de nem hiszem hogy kulonlegesen sok lenne - erre meg nem mozdultak ra .
> És a lakóautóval szabad közlekedni?
:) persze - a torvenyhozo arra tippelt hogy nyaron egy-egy turara . de
ez nincs korlatozva .
egy angol srac az mg-jet vizsgaztatta matuzsalemnek - igy kerulte meg a
biztositast - lehet hogy ezt en is megtehetem :) antik lakoauto ... jol
hangzik :)
>> en ezt szoktam csinalni . trial-ra epitett jeep-el jarok , egy
>> truck-trial gep a kopetkezo logikus lepes , csak az a teknos ,
>> hatkereku forma tetszene igazan .
>
> Akkor Te egy elég extrém fazon vagy. :-)
nem , semmi kulonos - csak szeretek vezetni , regen sokat kellett , most
amiota egyetemista vagyok , csak kicsit , de a rutinom kopik csak
(sajnos), a vezetes szeretete nem . ha jol sikerul egy hosszabb
drifteles , valtos , atcsapasos stb akkor meg mindig jo a hangulatom
sokaig .
>> tudod , a pancelozott autok ablakai lehetnek sotetitettek - en
>
> Ezt nem fogtam agyilag. Hogy jön ide a sötétített ablak?
szerinted eledugrik a yard ha azt sem latja hogy latod-e ?
> Ezt elhiszem, de néha van, hogy valahova oda kell érni (nálam nem néha,
> hanem mindig, mert már sosem megyek passzióból sehova), és ekkor elég
> meredek lenne órákon át menteni, még, ha nem is viselne meg anyagilag.
> Ha viszont egy jó drága óradíjú daruskocsit fognak be menteni, amit
> nekem kell kifizetnem, az azért gáz, nem?
nem kotelezhet ilyesmire .
ilyen egyszeru . ahhoz hogy csorlozhess , munkavedelmi vizsga , stb kell
- ha daruzol akkor is kell ezer dolog - es eleg ha nincs nalad a papir ,
nem kell hogy azt mondd nincs is . a mezei talpasnak fingja nincs errol
- igy barmikor kibujhatsz .
>> arok , at a masik oldalra , szantas szele kb 15-el vegig az
>> elvalaszto fuves reszen , es vissza mielott barki odanezne .
>
> Kivéve, ha véletlenül egy keresztben, az út alatt átmenő patak vagy
> ilyesmi is van közben. :) Meg az erdők... sem ritkák.
ossze lehet hozni azert altalaban - nem az arok szokott megfogni , hanem
inkabb a mutargyak - nem taposom ki valaki keriteset - a kooszlopokat
azokat siman viszi .
> Idén télen kellett autóznom jópárszor, azokban a napokban is, amikor
> történt az M1-en az a sokautós karambol.
torodes , odafigyeles higgadtsag - a kispolak is csuszik allandoan , de
nem zavar - amig en kontrollalom addig en dontom el hogy mekkora
fektavot , tempot valasztok .
> Kivéve a célhelyen a behajtást, magasabb, kemény (út
> szélére túrt) havon mentem át, asszem alul vmi megsérült a kipufogó
> rögzítése környékén, de ezt kis lapátolással kivédhettem volna. Most már
> nem biztos, hogy ráhajtok a 4 kerékmeghajtású járműre. Hacsaknem bőven
> csurog a lé, és az egészség is meglesz a munkához, meg jönnek nagy havas
> telek.
nekem annyira nem is a negykerekhajtas a kritikus - mint inkabb a
magassag . rengeteget vezettem teherautot es ugy erzem hogy sokkal
biztonsagosabb ha ralatsz a forgalomra , latod hogy mi tortenik messze
elotted - hasznosabb a tobblet informacio .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list