[OT] automata valto

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Sun Feb 5 17:46:55 CET 2006



jhidvegi wrote:

> És a kötfelbizt?

bonus 1000-ben vagyok valahol :)
de nem hiszem hogy kulonlegesen sok lenne - erre meg nem mozdultak ra .

> És a lakóautóval szabad közlekedni?

:) persze - a torvenyhozo arra tippelt hogy nyaron egy-egy turara . de 
ez nincs korlatozva .
egy angol srac az mg-jet vizsgaztatta matuzsalemnek - igy kerulte meg a 
biztositast - lehet hogy ezt en is megtehetem :) antik lakoauto ... jol 
hangzik :)

>> en ezt szoktam csinalni . trial-ra epitett jeep-el jarok , egy
>> truck-trial gep a kopetkezo logikus lepes , csak az a teknos ,
>> hatkereku forma tetszene igazan .
> 
> Akkor Te egy elég extrém fazon vagy. :-)

nem , semmi kulonos - csak szeretek vezetni , regen sokat kellett , most 
amiota egyetemista vagyok , csak kicsit , de a rutinom kopik csak 
(sajnos), a vezetes szeretete nem . ha jol sikerul egy hosszabb 
drifteles , valtos , atcsapasos stb akkor meg mindig jo a hangulatom 
sokaig .

>> tudod , a pancelozott autok ablakai lehetnek sotetitettek - en
> 
> Ezt nem fogtam agyilag. Hogy jön ide a sötétített ablak?

szerinted eledugrik a yard ha azt sem latja hogy latod-e ?

> Ezt elhiszem, de néha van, hogy valahova oda kell érni (nálam nem néha, 
> hanem mindig, mert már sosem megyek passzióból sehova), és ekkor elég 
> meredek lenne órákon át menteni, még, ha nem is viselne meg anyagilag. 
> Ha viszont egy jó drága óradíjú daruskocsit fognak be menteni, amit 
> nekem kell kifizetnem, az azért gáz, nem?

nem kotelezhet ilyesmire .
ilyen egyszeru . ahhoz hogy csorlozhess , munkavedelmi vizsga , stb kell 
- ha daruzol akkor is kell ezer dolog - es eleg ha nincs nalad a papir , 
nem kell hogy azt mondd nincs is . a mezei talpasnak fingja nincs errol 
- igy barmikor kibujhatsz .

>> arok , at a masik oldalra , szantas szele kb 15-el vegig az
>> elvalaszto fuves reszen , es vissza mielott barki odanezne .
> 
> Kivéve, ha véletlenül egy keresztben, az út alatt átmenő patak vagy 
> ilyesmi is van közben. :) Meg az erdők... sem ritkák.

ossze lehet hozni azert altalaban - nem az arok szokott megfogni , hanem 
inkabb a mutargyak - nem taposom ki valaki keriteset - a kooszlopokat 
azokat siman viszi .

> Idén télen kellett autóznom jópárszor, azokban a napokban is, amikor 
> történt az M1-en az a sokautós karambol.

torodes , odafigyeles higgadtsag - a kispolak is csuszik allandoan , de 
nem zavar - amig en kontrollalom addig en dontom el hogy mekkora 
fektavot , tempot valasztok .

> Kivéve a célhelyen a behajtást, magasabb, kemény (út 
> szélére túrt) havon mentem át, asszem alul vmi megsérült a kipufogó 
> rögzítése környékén, de ezt kis lapátolással kivédhettem volna. Most már 
> nem biztos, hogy ráhajtok a 4 kerékmeghajtású járműre. Hacsaknem bőven 
> csurog a lé, és az egészség is meglesz a munkához, meg jönnek nagy havas 
> telek.

nekem annyira nem is a negykerekhajtas a kritikus - mint inkabb a 
magassag . rengeteget vezettem teherautot es ugy erzem hogy sokkal 
biztonsagosabb ha ralatsz a forgalomra , latod hogy mi tortenik messze 
elotted - hasznosabb a tobblet informacio .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list