[OT] automata valto
Acs Gabor
agabor at electrodesign.hu
Thu Feb 2 21:53:44 CET 2006
Az enyémnek akkora volt a hiszterézise, hogy nem okozott gondot a sebesség
megválasztása. Volt benne valami okosság is, ami figyel, mennyire nyomod, és
aszerint állítja be a kapcsolási pontot. Pedig 97-es évjárat, nem
kimondottan mai fejlesztés.
Gábor
----- Original Message -----
From: "Horváth Attila" <mistyc at fibermail.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, February 02, 2006 9:20 PM
Subject: Re: [OT] automata valto
> Szerintem azon, hogy nem tudod kézileg kapcsolgatni. Vagyis,
> kénytelen vagy nyomni, különben nem vált feljebb. Amikor Alfát
> hajtottam (kézi váltóst) azzal lehetett úgy közlekedni, hogy sose
> ment 2000 fölé a fordulat. Ha ezzel is meg lehetne tenni, akkor
> biztos javulna a helyzet. De akkor minek legyen automata? :)
>
> Ja, meg akkor is rágom a kefét, amikor 48-al megy előttem valaki,
> vagy akár a sor. Ez önmagában nem zavarna, csak mint írtam, a
> váltó pont 50-nél kapcsol, addig is pörög 2200-2300-at. Ilyenkor
> játszani kell: lelassulni, hogy legyen hely felgyorsulni, aztán ha váltott
> már meg lehet tartani kb. 45-ig 3.-ban.
>
> A mai, adaptív vezérlésű váltóknál alighanem finomodott a dolog,
> olyat még nem vezettem. De biztos, hogy a gondolatod nem fogja
> "kitalálni", mint a kézi :)
>
> Persze van veszteség a turbinán is, 2-5 LE ha jól tudom.
>
> Attila
>
> ----- Original Message -----
> From: "Fuzesi Arnold" <arno at externet.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Thursday, February 02, 2006 9:05 PM
> Subject: Re: [OT] automata valto
>
>
>> Fogyasztás min megy el (fel)?
>> A turbinán, a hosszu fokozatokon, vagy magán az automata ahogy dolgozik
>> (amikor valt) azon?
>>
>> A.
>
>
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list