[OT] automata valto

Horváth Attila mistyc at fibermail.hu
Thu Feb 2 21:09:09 CET 2006


Amikor sokat kell kuplungolni (dugóban pl.) ott az automata sem
jobb, mert ott meg a féket kell taposni. Az meg nem olyan
"hiszterézises" mint a kuplung, hogy nyomva tartani könnyebb,
mint benyomni, hanem nyomni kell folyamatosan. Szervo ide vagy
oda, hosszú távon fárasztó. Meg nem is arra van kitalálva, hogy
N-D közt tologassa az ember (akkor is egy hidraulikus kuplung
kapcsolgat, az is meghalt már kétszer).

Nem emlékszem pontosan mikor mennyit pörög, holnap megnézem
a 100-at. A 150-et nem vállalom a városban :))

Korábban nézegettem hosszabb úton hogy is van ez, de arra a zavaró
eredményre jutottam, hogy azonos úton, azonos sebesség mellett
képes kétféle értéket produkálni. Nyilván pl. a szélirányt/erősséget
nem kalkuláltam bele.


Attila

----- Original Message ----- 
From: "Fuzesi Arnold" <arno at externet.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, February 02, 2006 9:01 PM
Subject: Re: [OT] automata valto


>
> ----- Original Message ----- 
> From: "Horváth Attila" <mistyc at fibermail.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Thursday, February 02, 2006 8:52 PM
> Subject: Re: [OT] automata valto
>
>
> Elegem van a kuplungolásból...meg néha a valtasból is.
>
> 4-esben a tied mennyit pörög 100, 150-nel mondjuk? Ez erdekelne nagyon
>
> Köszi,
> A.






More information about the Elektro mailing list