L298 kinyirtam
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Wed Apr 26 00:37:03 CEST 2006
Tulfesz?
A vezetekeken meghajtas kikapcsolaskor indukalodott fesz kinyirta.
Volt eleg batar kondi az ic taplabain ami ilyenkor fel tudja venni ezt az
energiát?
Vagy lehet hogy a tapegyseg trefalt meg.
Aramkorlatban volt...de mivel visszataplalt a motor kikapcsolaskor ezert
megemelte a feszt.
Nem gondoltam at, csak hirtelen ami bevillant leírtam.
Nomeg az 1.5A aramkorlat lehet hogy nagy volt. Mert az atlagaramot allitott
be, de a csucsaram meg
ettol meg lehetett akkora hogy a tranyok ne birjak az ic-ben.
Vagy a fene tudja. :)
Faradt vagyok nezni is, nemhogy gondolkodni...de hatha otletet ad.
Arnold
----- Original Message -----
From: "Moczik Gabor" <pm at progzmaster.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, April 25, 2006 10:49 PM
Subject: L298 kinyirtam
Hali!
Na, viszonylag gyorsan sikerult befejezni a leptetomotoros kiserleteket :-)
Nem volt itthon L297 vagy hasonlo, igy aztan be se epitettem az aramfigyelo
ellenallasokat. Helyette a labortapon beallitottam 1.5A-es aramlimitet, 20V
feszt. Eddig jo volt, csak a 20V keves. Allt a motor, 1.5A folyt a
tekercsen, kozben atallitottam a tapon a feszlimitet 40V-ra. A tap
aramgeneratorosan tartotta az 1.5A-t. Elinditottam a leptetest, es az elso
pulzus utan kihalt a cucc.
Szerintetek miert ment zarlatba ettol az egyik H-hid?
--
((( Móczik Gábor )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu )))
((( Skype: moczik )))--((( Website: http://www.progzmaster.hu )))
-----------------------------------
Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list