OT: budapest bank

Jozsef Valkai jvalkai at gmail.com
Tue Apr 25 10:28:48 CEST 2006


> Akkor mondom:
> Létrehozni, megszűntetni, megváltoztatni az összeget, és persze a limitet.
> Mindre szükség volna.
> A limitet akkor szoktam változtatni, amikor pl kijön a villanyszámlán az
> éves összeg, ami akár nagyságrendileg is eltérhet a szokványostól, vagy
> legutóbb a vízdíj esetén, amikor túlfogyasztásom keletkezett, és 20-szor
> akkora összeget kellett engedni, hogy leemeljenek.
>
> Év elején az áfaváltozás miatt elfelejtettem megváltoztatni az adsl állandó
> díját, 2 hónapig még a régi összeg ment, a harmadikra korrigáltam úgy, hogy
> a három hónap együtt annyi legyen, mintha már 20%-os áfával fizettem volna,
> a negyedik hónapra meg már a rendes összeget állítottam be.
>
> Nemtommér, de valahogy nagyon utálok ilyenekért bankba menni, pedig nem kell
> most már nagy sorokat kivárni. Másrészt az elektronikus ügyintézésnél
> közvetlen én csesztetem a rendszert, és közvetlen látom, mi jött létre. Ha a
> bankfiókban az ügyintéző matatja, és elront valamit, vagy félreért valamit,
> legközelebb majd megtudom, amikor leemelték a pénzt. Nem látom, mit csinált.
>
> Ennek - szerintem - olcsóbbnak is kéne lennie. Kevesebb dolguk van a banki
> alkalmazottaknak, kisebb létszám is elég, ha sok olyan ügyfél van, aki nem
> rohangál minden szir-szarért a bankba ügyintézni. Egyelőre nem ezt látom. De
> hát ez Mo, itt sokminden pl akkor drágább, ha sokat vesz valaki. Miért pont
> ez ne lenne fordítva. :-)


Szerintem a K&H--s tudja ezt, igaz csoportosat nem hasznalom...

--
Valkai Jozsef
+36 70 36 28 147
valkaij at externet.hu
jvalkai at gmail.com
lat:N 47°
lon:E 19°


More information about the Elektro mailing list