Suzuki karosszeria, volt Re: ODB-II
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Fri Apr 21 22:00:34 CEST 2006
jhidvegi wrote:
> Bamer Balazs wrote:
>
>> Arra emlékszel, hogy márkaszervíz vagy független műhely javította?
>
> független műhely, sőt, a faszinak valami ismerőse.
>
>> Hopp, ebben a pillanatban támadt egy ötletem, bár még dolgozni kell
>> rajta. Ha egyes karosszériaelemeket saját gyártású darabokkal
>> pótolok, akkor azt külön vizsgáztatni kell, hogy forgalmija legyen?
>
> Ha tök másképp néz ki, akkor valószínű. Ha ugyanolyan, akkor nem jönnek rá.
es akkor talan meguszod .
vizsgazott az autom - (megint) nem ment at , mert nem gyari meretu a
gumi (225/75 helyett 235/75) - de ez nem okozott volna gondot , mert
fogalma sem volt hogyan lehetne kideriteni mennyi a gyari merete , igy
ez csak "erzes" volt a reszerol . amiert egyertelmuen megvagta az autot
az ket dolog volt - a gyari hatso lokharitot nem tartja gyarinak , es a
hatso uleseknel nincs biztonsagi ov - igy hasznalom mar vagy nyolc eve -
igy vizsgazott eddig mindig , nem is rogzitheto a hatso ules - igy eleve
aggalyos lenne az ov rajta , de 1992 hetedik havatol kotelezo
magyarorszagon - ha a gyar igy alakitotta ki - ez egy 1991-es auto -
alig varom hogy jovo hetre mit talal ki a ficko . fontolgatom hogy en is
kitalalok neki valamit .
oktoberben vizsgazik a kispolszkim - mit fog kovetelni ? szabalyzott
katalizatort , konnyen kitorheto hatso ablakot hogy az utasok
elhagyhassak a jarmuvet ? abban sincs hatso biztonsagi ov ...
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list