Suzuki karosszeria, volt Re: ODB-II

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Fri Apr 21 22:00:34 CEST 2006



jhidvegi wrote:
> Bamer Balazs wrote:
> 
>> Arra emlékszel, hogy márkaszervíz vagy független műhely javította?
> 
> független műhely, sőt, a faszinak valami ismerőse.
> 
>> Hopp, ebben a pillanatban támadt egy ötletem, bár még dolgozni kell
>> rajta. Ha egyes karosszériaelemeket saját gyártású darabokkal
>> pótolok, akkor azt külön vizsgáztatni kell, hogy forgalmija legyen?
> 
> Ha tök másképp néz ki, akkor valószínű. Ha ugyanolyan, akkor nem jönnek rá.

es akkor talan meguszod .
vizsgazott az autom - (megint) nem ment at , mert nem gyari meretu a 
gumi (225/75 helyett 235/75) - de ez nem okozott volna gondot , mert 
fogalma sem volt hogyan lehetne kideriteni mennyi a gyari merete , igy 
ez csak "erzes" volt a reszerol . amiert egyertelmuen megvagta az autot 
az ket dolog volt - a gyari hatso lokharitot nem tartja gyarinak , es a 
hatso uleseknel nincs biztonsagi ov - igy hasznalom mar vagy nyolc eve - 
igy vizsgazott eddig mindig , nem is rogzitheto a hatso ules - igy eleve 
aggalyos lenne az ov rajta , de 1992 hetedik havatol kotelezo 
magyarorszagon - ha a gyar igy alakitotta ki - ez egy 1991-es auto - 
alig varom hogy jovo hetre mit talal ki a ficko . fontolgatom hogy en is 
kitalalok neki valamit .
oktoberben vizsgazik a kispolszkim - mit fog kovetelni ? szabalyzott 
katalizatort , konnyen kitorheto hatso ablakot hogy az utasok 
elhagyhassak a jarmuvet ? abban sincs hatso biztonsagi ov ...

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list