sagem renault gyujtotrafo

mpityu elektrolista at freemail.hu
Fri Apr 21 18:54:32 CEST 2006


Hali!

Annyirol van szo, hogy mig az eredetinel a tekercsirany olyan, 
hogy kivulre kerul a nagyobb potencial, amit bedugsz egy fem 
hengerbe (es ertelemszeruen az a vekony ocska szigeteles nem 
birja), addig a Densonal meg forditva tekertek, igy kivulre jut a 
"test" igy az nem akar sehova atcsapkodni.. belul meg bekeben 
megvan a nagyfesz, a gyertya seggen...

Sagem gyartson inkabb uvegkabeles atviteltechnikat.. ahhoz ert 
(tenyleg :)  ) a gyujtotrafot meg gyartson a Denso.. :D

udv:mpityu

On 21 Apr 2006, at 9:05, trebi at algoritmic.hu wrote:

> Hogy pontosan mi a hibaja azt nem en irtam be, hanem valaki mas (en is 
> emlekszem a beirasra, de a pontos tartalomra mar nem).  Ballisztikus palyara 
> allitom az osszeset, nem szedtem szet oket.
> Nippon Denso trafot kell hasznalni helyette, az orokeletu, azt viszont 
> tudom. :)
> 
> Trebitsch
> 
> 
> ----- Original Message ----- 
> From: "charles hoss" <dexter at bekesnet.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Thursday, April 20, 2006 6:38 PM
> Subject: sagem renault gyujtotrafo
> 
> 
> > valaki itt a listan emlitett egy beepitett tervezesi hibat a sagem
> > renault "ceruza" gyujtotrafokban - ha magara ismer kerem irja mar le
> > hogy pontosan mi is volt ez (valami rossz iranyu v sorrendu tekercseles
> > remlik) es hogy milyen gyartmanyu tekercsekkel valtottak ki oket .
> >
> > elore is koszi
> > bye
> > dexter
> 
> -----------------------------------
>  Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
> 





More information about the Elektro mailing list