sagem renault gyujtotrafo
mpityu
elektrolista at freemail.hu
Fri Apr 21 18:54:32 CEST 2006
Hali!
Annyirol van szo, hogy mig az eredetinel a tekercsirany olyan,
hogy kivulre kerul a nagyobb potencial, amit bedugsz egy fem
hengerbe (es ertelemszeruen az a vekony ocska szigeteles nem
birja), addig a Densonal meg forditva tekertek, igy kivulre jut a
"test" igy az nem akar sehova atcsapkodni.. belul meg bekeben
megvan a nagyfesz, a gyertya seggen...
Sagem gyartson inkabb uvegkabeles atviteltechnikat.. ahhoz ert
(tenyleg :) ) a gyujtotrafot meg gyartson a Denso.. :D
udv:mpityu
On 21 Apr 2006, at 9:05, trebi at algoritmic.hu wrote:
> Hogy pontosan mi a hibaja azt nem en irtam be, hanem valaki mas (en is
> emlekszem a beirasra, de a pontos tartalomra mar nem). Ballisztikus palyara
> allitom az osszeset, nem szedtem szet oket.
> Nippon Denso trafot kell hasznalni helyette, az orokeletu, azt viszont
> tudom. :)
>
> Trebitsch
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "charles hoss" <dexter at bekesnet.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Thursday, April 20, 2006 6:38 PM
> Subject: sagem renault gyujtotrafo
>
>
> > valaki itt a listan emlitett egy beepitett tervezesi hibat a sagem
> > renault "ceruza" gyujtotrafokban - ha magara ismer kerem irja mar le
> > hogy pontosan mi is volt ez (valami rossz iranyu v sorrendu tekercseles
> > remlik) es hogy milyen gyartmanyu tekercsekkel valtottak ki oket .
> >
> > elore is koszi
> > bye
> > dexter
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
More information about the Elektro
mailing list