ODB-II
Bódi Csaba
csbodi at ccs.hu
Fri Apr 21 12:58:50 CEST 2006
Nálam a gyári fékbetétek 90-100ekm-et bírnak. A csere utáni is ugyan
ennyit. (Gyárira cseréltem. HONDA)
Gyári ablaktörlő 5 évet bírt, most Bosch van 3 éve. Tökéletes.
Másról nem nagyon van tapasztalat.
Fuzesi Arnold wrote:
>>Azért valamit nem értek.
>>Uj féktárcsák + betétek 60e km. (legalábbis nálam ---> nem röhögni !)
>>
>>
>
>:))
>
>
>
>>Utángyártott vagy gyári 30-40e km.
>>Uj ablaktörlo 2 év. Gyári vagy utángyártott 1 év se nagyon.
>>Uj bordásszíj 150e km. Gyári másik 80ezernél már töredezik, repedezik.
>>Meg az AC pumpa, meg kerékcsapágy, meg féltengely, meg a többi.
>>Miért van az, hogy csere után a betett darab fele annyit sem bír mint az
>>eredeti?
>>
>>
>
>Sokszor a szakszerutlen szereles. Pl. tulfeszitik a
>generatorszijat. ->vizpumpa, generatorcsapagy eztet nem dijazza.
>Nem megfelelo zsirt hasznalnak (feltengely). Amit adnak hozza gyarilag kis
>zacsiban azt elrakjak maguknak, es megy be a helyere az ipari "kannás" zsír.
>
>
>
>>Ha összeadom az értékvesztést+szervizt az elso 3 évre és összehasonlitom a
>>második 3 évre, a ketto nagyjából ugyanaz lesz, csak azon belül az
>>arányaik
>>változnak. Attól tartok ki van ez találva rendesen.
>>
>>
>
>Hmmm...izgalmas "felfedezes"...
>
>A.
>
>-----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
>
>
>
>
--
Bódi Csaba
CCS Hungary Cargo Community System Kft.
1091 Budapest, Üllői út 105.
www.ccs.hu
Tel / Fax: +36-1-456-07-13 / +36-1-456-07-14
Mobil: +36-20-320-3819
More information about the Elektro
mailing list