ODB-II

L. Pásztor seasoft at hu.inter.net
Fri Apr 21 12:04:36 CEST 2006


----- Original Message -----
From: "Fuzesi Arnold" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Friday, April 21, 2006 11:34 AM
Subject: Re: ODB-II


>> Csere, összerak. Próbaút M5-ön 230-cal, fogyasztás vissza a szokott
szintre.
>> Na így már mindjárt más.  :-)   De mi a pi...ért ment tönkre egy védett
>> helyen a huto közepe mögött, a blokk elott levo szonda egy év alatt ???

>BOSCH ? :)
Az, a fene enné meg !  Ilyen gagyi cuccot mint a Bosch még nem láttam. És
hányszor belefutottam már !

>> Tanulság:  hibakód soxor nincs, amit a ODB-II diagnosztika meg kiad az
>> nagyon kevés, és az általában szemmel is látszik, vagy pedig magunkfajta
>> ember számára nyilvánvaló.

>Naigen...jozan esz+némi tapasztalat. Foleg ez utobbi.
Ja. Csak régebben lusta voltam ottmaradni a kocsikkal a szervizben. Le is
vettek soxor rendesen.

>Meg egy jó bontó..ha idősebb autót vesz az ember. Ahol töredék áron
megkapja
>a horriblis árú gyári alkatrészt kintről - alig használtan. (Még igy is
>messze jobb mint az utangyartott amit a szerviz bepakol sokszor foleg egy
>nem garncias autonal)

Azért valamit nem értek.
Uj féktárcsák + betétek 60e km. (legalábbis nálam --->  nem röhögni !)
Utángyártott vagy gyári 30-40e km.
Uj ablaktörlo  2 év.  Gyári vagy utángyártott 1 év se nagyon.
Uj bordásszíj  150e km. Gyári másik 80ezernél már töredezik, repedezik.
Meg az AC pumpa, meg kerékcsapágy, meg féltengely, meg a többi.
Miért van az, hogy csere után a betett darab fele annyit sem bír mint az
eredeti?
És így van szinte mindennel. Programozott alkatrész-élettartam ?
Ha összeadom az értékvesztést+szervizt az elso 3 évre és összehasonlitom a
második 3 évre, a ketto nagyjából ugyanaz lesz, csak azon belül az arányaik
változnak. Attól tartok ki van ez találva rendesen.

-----------------------------------
L. Pásztor
seasoft at hu.inter.net
-----------------------------------










More information about the Elektro mailing list