ODB-II

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Fri Apr 21 11:34:11 CEST 2006


>>Nekem ez már csicsas nagyon...mondjuk kicsit praktikeresnek is tunik. :)
> Egyáltalán nem az. Láttam muködni. Teljes képet ad a motorról.

Sorry akkor - a kutyutől is.  :)

>>Tobbire meg eleg egy DMM magunkfajtaknal :)
> Én is azt hittem idáig. DE:

Nna, ujabb markaszervizes sztori...gyanitom.

> egyéves mondeom februárban egyszercsak (pár nap alatt) belassult 160 alá.

Enyem meg nem ment fölé.. olasz porgos 24 szelepes moci aszondta
4e-nel tobbet nem pörög. Mondom nehogymá...
Hibakod nincs.
Legtomegmero...Puccolas utan jobb, de asszem csere.
Mé kell egy olasz autot bosch elektronikával elrontani? :-/

Lancia annyitol beindult a Marelli elektronikaval ha legurultam a
jardaszegelyrol. (Mikor beteg volt az akkum, igy jarkaltam a varosban.)
Ez a putri fosch bosch gagyi ha kicsit merult az akku mar alig akar indulni.
Pedig teker egesz rendesen...
A csatlakozok törnek, a csatik gumi védőharmonikája repedezik.
5 éves autónál. Nonszensz.

> Leszedjük a régieket. IGEN, én is ott voltam, mert azért jobb az úgy :-)

Naja... :)))
Haverom fel eves WRX Imprezaja egyszer csak felevesen elkezdett kegyetlenul
bugni 100 kornyeken.
A hatso difi allitolag. Sztem mar 1 honapja csinaljak kb...Markaszerviz
elvitte rallysokhoz, rallysok vissza a szervizbe.
Dönörű... Csak nehogy a kerekcsapagy legyen, es bevigye a hangot a difibe...
:))

> raktáron, meg egyébként is 40 rugó. Mondom nekik jobb les az ha delta T
> ido
> után megint jövök az új katalizátor garnitúráért ?  Na erre megrendelték.

:))

> Csere, összerak. Próbaút M5-ön 230-cal, fogyasztás vissza a szokott
> szintre.
> Na így már mindjárt más.  :-)   De mi a pi...ért ment tönkre egy védett
> helyen a huto közepe mögött, a blokk elott levo szonda egy év alatt ???

BOSCH ? :)

> Tanulság:  hibakód soxor nincs, amit a ODB-II diagnosztika meg kiad az
> nagyon kevés, és az általában szemmel is látszik, vagy pedig magunkfajta
> ember számára nyilvánvaló.
> Ennél nekünk (vagy csak egy párunknak itt a listán ?) általában több kell,
> na ezért mertem javasolni.

Naigen...jozan esz+némi tapasztalat. Foleg ez utobbi.
Meg egy jó bontó..ha idősebb autót vesz az ember. Ahol töredék áron megkapja
a horriblis árú gyári alkatrészt kintről - alig használtan. (Még igy is
messze jobb mint az utangyartott amit a szerviz bepakol sokszor foleg egy
nem garncias autonal)


A.




More information about the Elektro mailing list