Mikrorepulo /makrorepülő:))

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Wed Apr 19 14:52:29 CEST 2006


jhidvegi wrote:

>charles hoss wrote:
>
>  
>
>>normal lufi , az izgalom az hogy szinte az esetek 60%-aban nem talalod
>>el elsore , es utana mar pattog , ugral a legcsavarszeledben , igy
>>talajkozelben , kesben kell forgolodni hogy ujra racsaphass a mar
>>"okosabb" lufira - elmeny a dolog - negy-hat g-vel forgolodsz , fel ,
>>    
>>
>
>Mindezt mivel? Motoros géppel, amilyennel a besi is nyomul? A 10m nem túlzás 
>kicsit?
>  
>
nem tulzas - sot :)
mindez motoros sarkanyrepulovel .

>>le , kesben , kozben a talaj miatt a fuleden csorog ki az adrenalin :)
>>    
>>
>
>Milyen színű? Nem piros? :-) Nem ezért jelentkeztél az orvosira? :-))
>  
>
nem , nem vonz hogy felszurassam a fulem :)
azert jottem az orvosira mert ez kihivas .

>Hát igen, legalábbis sokkal jobb rá az esély. Azért az utóbbi időkben volt 
>egy-két eset, ami kapcsán iszonyat dolgokat túléltek emberek. Pl amikor a 
>helikopter odaverte magát, a tagok meg hazasétáltak. De a szlovák katonai 
>gép se piskóta, ahol egy emberke kis sérülésekkel megúszta. Szóval nem olyan 
>biztos az a halál.
>  
>
azert mindket esetben voltak a statisztikanak megfelelo esetek boven :(

>Amikor baj van egy utasszállító géppel, és az óceánra kell leszállnia, ott 
>mi szokott történni, ami miatt mind odavesznek?
>
mindenki meghal a tobbiek megsebesulnek.
eloszor is ritka az hogy a gepek vizre szallnak - nem szokott 
elofordulni , inkabb az hogy lezuhannak es alattuk viz van , vagy az 
hogy kontrollalt repules van a vizig amirol nem tudjak hogy ott van .
ha barmi muszaki problema van akkor nem lehet szepen leszallni - ha jar 
a hajtomu akkor nem szall le , ha nem jar akkor alig iranyithato - tehat 
halott ugy , mert allo hajtomunel nincs muszer , ha epp sotet van akkor 
kampec stb
meg tul is kene elni azt a 200km-es becsapodast a vizbe .

> Jó, láttam egy felvételt 
>(vagy animációt?), amikor a gép kanyarban akart a vízre szállni, és a lenti 
>szárny előbb ért a vízbe, az rögtön tőből letört, utána a gépnek se lehetett 
>sok esélye benne az emberekkel, de ha sikerül szépen rásiklani a vízre, uram 
>bocsá, nem nagyon hullámzik, akkor mi az, ami miatt kész, vége? Szétmegy a 
>kaszni mégis? Vagy még jelentős a sebesség, bár már úszik, és lebillen, 
>egyik szárny beakad a vízbe, és ettől szakad szét a gép?
>  
>
nem egeszen , a talaj kozeleben megvaltozik a szelsebesseg tehat imad 
lepordulni a gep (ha en irnam a tankonyvet akkor hatszelben probalnek 
ilyenkor leszallni - mert biztonsagosabb lenne)
de amit lathattal az egy uzemanyag mentes leszallas volt par hulye 
terroristaval a fedelzeten - ott egy profi pilota legjobb tudasa szerint 
probalta fenyes nappal , jo messzirol zuhanva , mindent kiszamolva 
letenni a gepet - megis lattad mi tortent - raadasul ha leteszed a gepet 
akkor leszakadhat az egyik hajtomu (elegge kilognak) es akkor maris 
oldaltborul a gep , az also menekuloajto hasznalhatatlan , a felso 
elerhetetlen - mindenki aki bent van jol osszerazva,verve,torve , mire 
magukhoz ternek mar nem tudnak kiuszni , tomeg , nyomakodas , ha megis 
akkor majd a capak , vagy masnapra meghalnak hipotermiaban

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list