Re: Mikrorepulo /makrorepülő:))
jhidvegi
jhidvegi at startadsl.hu
Wed Apr 19 14:19:08 CEST 2006
charles hoss wrote:
> normal lufi , az izgalom az hogy szinte az esetek 60%-aban nem talalod
> el elsore , es utana mar pattog , ugral a legcsavarszeledben , igy
> talajkozelben , kesben kell forgolodni hogy ujra racsaphass a mar
> "okosabb" lufira - elmeny a dolog - negy-hat g-vel forgolodsz , fel ,
Mindezt mivel? Motoros géppel, amilyennel a besi is nyomul? A 10m nem túlzás
kicsit?
> le , kesben , kozben a talaj miatt a fuleden csorog ki az adrenalin :)
Milyen színű? Nem piros? :-) Nem ezért jelentkeztél az orvosira? :-))
> ahogy a vietnamot megjart pilotak mondottak - a legelharito agyuk
> statisztikaja 10-20% , a fold levego raketake kb 40% , de a fold , na
> az a tuti halal :)
Hát igen, legalábbis sokkal jobb rá az esély. Azért az utóbbi időkben volt
egy-két eset, ami kapcsán iszonyat dolgokat túléltek emberek. Pl amikor a
helikopter odaverte magát, a tagok meg hazasétáltak. De a szlovák katonai
gép se piskóta, ahol egy emberke kis sérülésekkel megúszta. Szóval nem olyan
biztos az a halál.
Amit sokszor eszembe jut, azt magyarázzátok el picit!
Amikor baj van egy utasszállító géppel, és az óceánra kell leszállnia, ott
mi szokott történni, ami miatt mind odavesznek? Jó, láttam egy felvételt
(vagy animációt?), amikor a gép kanyarban akart a vízre szállni, és a lenti
szárny előbb ért a vízbe, az rögtön tőből letört, utána a gépnek se lehetett
sok esélye benne az emberekkel, de ha sikerül szépen rásiklani a vízre, uram
bocsá, nem nagyon hullámzik, akkor mi az, ami miatt kész, vége? Szétmegy a
kaszni mégis? Vagy még jelentős a sebesség, bár már úszik, és lebillen,
egyik szárny beakad a vízbe, és ettől szakad szét a gép?
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list