motor vanted

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Fri Apr 14 16:37:45 CEST 2006


Pedig leírtam. Kb 0.5-1Nm-re tippelem, ha jó, jó, ha nem, csere. Ahhoz azért 
nagyon pengének kellene lenni, hogy a lakatosok ad-hoc összeszerelnek egy 
szekrénnyi acélt, amiben bizonyos rácsokat egy kar majd arrébb tol, hogy 
bárki megmondja, mi mennyi lesz. Ha egy repülőt tervez egy százfős gépész 
csapat, ott nyilván nagyobb az esélye, bár ahogy a Discoveryt nézem, elég 
komoly tapasztalati úton való tervezés megy ott is. Nem jön ki a futómű? 
Akkor Ezt odébb rakjuk, azt nagyobbra cseréljük stb.

Nekem per pillanat tökmindegy, mi hány Nm, mert a vezérlést csinálom meg 
demo szinten, ha közben elkészül a mechanika, majd megmérjük egy 
nyomatékmérővel, és veszünk olyan motrot. Mi ezzel a gond????


Gábor


----- Original Message ----- 
From: "Benedek István" <renyta at t-online.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Friday, April 14, 2006 4:05 PM
Subject: Re: motor vanted



> Nincs még kész a mechanika, nem tudom, mekkora
> erőre/nyomatékra/teljesítményre lesz szükség.
> Ezért kértem, hogy mondjatok motor üzletet, ahol veszek egy motort,
> beépítem, ha nem bírja, veszek egy nagyobbat.

De könyörgöm, hogy a túróba lehet úgy tervezni egy mechanikai hajtást, hogy
közben azt sem tudod, mekkora nyomatékra van szükség?!!!
Próbálgatod a motorokat, hogy melyik bírja?:))) Így szoktam cipőt
vásárolni.:)
Már a megrendelő részéről is -finoman fogalmazva- "nagyvonalúságnak" tartom,
hogy nem szolgáltat alapvető ismereteket a munkához.
A fejlesztő részéről meg pláne!
És ne sértődj meg, ha ennyi infó alapján senki nem tud érdemben segíteni.

üdv: I.
http://muszersarok.gportal.hu



-----------------------------------
 Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/ 




More information about the Elektro mailing list