[OT] auto befecs. problema
trebi at algoritmic.hu
trebi at algoritmic.hu
Thu Apr 6 20:12:05 CEST 2006
Biztonsagi szempont, hogy lehetoleg ne alljon le mozgo auto motorja. Ha
hidraulikus a kormanyszervo, akkor abban a pillanatban megszunik a
rasegites, olyan erzes, mintha bekattant volna a kormanyzar. Kifogyhat a
vakuum a fekszervo dobjabol is, ujabb autoknal pedig egy csomo minden
(ablaktolro stb.) csak akkor hajlando mukodni, ha jar a motor.
Nem elhanyagolhato veszely az se, hogy a user megprobal menet kozben
rainditozni, ami ugye ugy tortenik (kulcsos autoknal) hogy el kell tekerni
balra teljesen, hogy a mechanikus reteszeles oldjon, es lehessen megint
oninditozni. A kormanyzar meg vagy bekattan, vagy nem. (Ez se minden autora
igaz, van amelyiknel ki kell huzni a kulcsot kormanyzarhoz.)
Az autot amennyire lehet, bolondbiztosra kell csinalni. Ezert aztan
megemelik az alapjaratot, amig gurul, mert ugy nehezebben all le a motor.
Trebitsch
----- Original Message -----
From: "Tanacs David" <tanacsdavid at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, April 06, 2006 7:38 PM
Subject: Re: [OT] auto befecs. problema
>>> Nalam ez pont forditva van. Ha gurul, akkor emelt alapjarat van, ha
>>> megall,
>>> akkor abbahagyja, es beall a normalisra.
>
>> Igen, ez igy normalis...
>
> De ennek mi ertelme van?
More information about the Elektro
mailing list