[OT] auto befecs. problema

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Thu Apr 6 11:00:45 CEST 2006


jhidvegi wrote:

>Na igen, de azt tapasztaltam télen, hogy amikor már felmelegedett a motor, 
>akkor is nagyon alacsony volt már az alapjárat, néha már ciki volt menni, le 
>akart állni pl pirosnál.
>  
>
ha pl az erzekelt hofok el van csuszva akkor az pont ilyet okozna - ha 
elszakad a kilometerjelado , szinten okoz hasonlo tuneteket

>Sajna ezeknél már nem tudom, mi hol hogy van érzékelve, mit csinál a 
>proci... sejtettem én, hogy előbb-utóbb szívás lesz belőle, hogy leszállok a 
>régi, áttekinthető gépről.
>  
>
a tobbsege elemi fizika - gondold at - ha az ECU ugy erzi hogy a hofok 
melegebb mint a valosagos akkor eleve alacsonyabb alapjaratot akar 
beallitani , kevesbe dusit , ez a hiba szunik a kornyezeti (szivotorok) 
hofok melegedesevel .
a alacsony alapjarat lehet rossz porlasztas (injektorkoszolodas , 
ragadas es igy tovabb)
csak gondold vegig hogy mit-miert csinal .
pl alfanal hallottam olyanrol hogy nem volt stabil alapjarat - az 
olajsapka elvesztese utan - a tomites nem volt tokeletes - a pcv 
rendszeren at fals levegot szivott a motor , fejreallt a vezerles .
elkoszolodott alapjarati levego motor szinten ilyet okoz
ha indulaskor jo , motorfekbol kuplungot benyomva lefullad az pl a 
sebesseg jelado hibajara utal , mert erzi hogy porog a motor , nem megy 
az auto (tehat nincs motorfekben) igy tekeri lefele az alapjaratot , 
aztan amikor tenyleg nem lesz motorfek (mert benyomod a kuplungot) akkor 
hirtelen kompenzalnia kene , igy lefullad .
sima ugy .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list