Gps-es, Gsm-es cegauto
jhidvegi
jhidvegi at startadsl.hu
Wed Apr 5 22:57:49 CEST 2006
Móczik Gábor wrote:
> a kornyeken, ahol teljes ut szelessegu 10-20cm mely katyuk vannak, es
> 10kph-val kozlekedve mar jol osszetorheted az autot. Befoldoznak egy
> katyut, van hogy 2 napig birja.
A foltozás szrt ér, foleg, ha még fagy volt, amikor csinálták.
Az ilyen helyeket ismerni kell, és át kell rongyolni rajta elég gyorsan,
akkor nem lesz az autónak baja.
Itt viszont nemtom, mit, kik és miért csinálnak máshogy, de már gondoltam,
hogy ha lenne idom, körbejárnám a környéket egy fényképezogéppel, és
regisztrálnám a felújított utakat. Valami állatsokat megcsináltak az elmúlt
idoszakban, és nincs még vége. Országos foutaktól a forgalmasabb kisebb
utakon át a mellékutcákig mindenféle van a palettában. Pár helyen még volt
alkalmam a szakszeruséget is meglátni, pl buszmegállóba mély gödröt ástak
teljes terjedelmében, alábetonoztak... aztán nem láttam a folytatást, mert
nem jártam arra.
Ez a megoldás kéne mindenütt. Csak rendesen megcsinálva lesz jó, a
toldás-foldás többe kerül összességében, nemde?
> Vagy pl. annak idejen amikor nagy port kavartak a vasuti balesetekkel
> a mediaban, es elmondtak, hogy a felkaru sorompok felszerelese
> jelentene a megoldast, ami vasuti atjaronkent 33millio. Ez nonszensz.
> Kinek a zsebebe megy ez a penz?
Biztos, hogy nonszensz? Külsore bakfity, az biztos, de azért megkérdeznék
valakit, aki ebben utazik, hogy miért kerül annyiba, amennyibe. (Amellett,
hogy mint minden közbeszerzés, biztos, hogy jóval drágább, mintha két
magáncég állapodik meg egymással hasonló feladatra.)
> Ilyenekre fizessen az ember becsuletesen, szo nelkul, kommentar
> nelkul?!
Kénytelenek vagyunk. Nincs alternatíva. Esetleg, ha van ötleted, módszered,
belenyomulhatsz ebbe a szférába. Hátha Te is le tudsz szakítani nagy
pénzeket. Ha mégse akkora az a pénz, akkor meg elmeséled, mitol annyi... :-)
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list