Re: villanyszerelési HELP

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
Wed Sep 28 15:36:20 CEST 2005


Topybear wrote:
> Én több, mint 15 év pénzintézeti informatikai múlttal - ebbõl több,
> mint hat közvetlen banki - senkinek nem engedem, hogy a bankszámlámon
> kotorásszon, még limitálva sem! Paranoiás vagyok? Lehet. :)))) De vita
> esetén inkább a szolgáltató küzdjön a pénzéért, mert nekem, mint
> magánszemélynek sem idõm, sem pénzem, sem piaci erõfölényem nincs
> hozzá. Ráadásul még én fizessek azért, ami neki jó? Elmennek a

Hát megértem, ha kell :-), de ellentmondásos a dolog. Most vagy paranoiás 
vagy, és akkor magad utalgatsz havonta kismillió tételt, vagy nincs idod, és 
akkor bidomítod a bankot.

Én úgy látszik, nem félek annyira (vak ló...), sok éve jól muxik. A 7 féle 
bérjárulék féleséget is elég macerás lenne  minden hónapba egyenként 
utalgatni. Minden megy automatice, sosem téved a gép náluk. (Eddig sosem 
tévedett, így pontosabb.)

> francba. Küldje ki a csekket, fizessen érte a postának mint a

Nna aztán ezt má ne! Pont a csekkeket rühellem a legjobban. A sorbanállás 
miatt, meg hogy el kell menni, ha esik, ha fúj. Most azon filózgatok, hogy a 
kötfelbizt hogy mehetne bankon keresztül, mit adnak ekkor, mit rakhatok a 
forgalmi és jogsi mellé. Nekem már csak ez a csekkes dolog maradt hátra. Jön 
még persze csekken az önkorm.tól helyi adó, de azt is utalom kézzel. Meg 
minden más fizetnivalót, és ha lehet, anyagvásárlásnál is átutalásra kérem a 
szlát. Hálistennek már no a bizalom a cégekben, a rendeléseknél is kapok 
átut számlát, és nem is kérik az utalást az anyag küldése elott. Sok 
járkálást takarítok meg.

> Talán ide is fel van iratkozva az a kolléga, akinek a CIB lízing
> késedelmi kamatot számlázott, pedig csoportos beszedésija volt. :)))

Akkor lehet, hogy a CIB hanyagabb, mint az otp? Nem akarom én védeni az 
otp-t, de 82 óta van módom még gmk-s idoszaktól kezdve figyelni a 
tevékenységüket. Hát valami irdatlan változásokon mentek át! Mindenben. 
Sokkal barátságosabbak a helyek (fiókok, bár ez egy hülye kifejezés, nem 
illik ide), a technikai fejlodés messze nagyobb, mint amit az átlag (pl 
lakosság) fejlodött, az emberek is sokkal kedvesebbek, szolgálatkészebbek, a 
rendszer is jobban ki van találva, meg van szervezve. Lehet, utálni a 
Csányit, de ez a fazon - ha rajta múlt - nem keveset tett. Cserébe persze jó 
ára van egy számlavezetésnek. Azaz nem tudom, mert az árarányok ugye... de 
nem ebbe fogok beledögleni, az biztos. A házibank rendszerük meg - 
szerintem - egyszeruen nagyszeru. És szinte tapintható a folyamatos 
fejlodés. Fennakadás baromi ritka, és ha valami miatt áll a rendszer, elore 
ott az infó róla, hogy mikor mi nem lesz elérheto. És ezek az idoszakok 
általában vmi hétvégi napok éjjelei (!!).

hjozsi 




More information about the Elektro mailing list