Re: tömegközlekedés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Sat Sep 24 15:41:56 CEST 2005


Ja. Tegnap este 10-re kellett volna a fiamnak hazaérnie Veszprémbol a túlélo 
túráról. Kisiklott valami vonat a környéken, a MÁV megvonta a vállát, kész. 
Se pótvonat, se pótbusz, se semmi. Éjjel fél kettore értek be a srácok a 
Délibe. Mind Zuglói. Hogy mennek onnan haza? Én kimentem autóval 
Kelenföldre, elhoztam onnan akit lehetett.

Van Kelenföldön legalább 15 sínpár, és jónéhány kijárat a peronokra. Sehol 
sem volt kiírva, hova jön a vonat. Az se, hogy mikor. Megláttam valami 
vonatot, futás át az aluljárón a másik peronra. Nem, ez csak a török 
kamionszállítmány. Másik vonat, vissza. Ez meg csak egy üres. Így 
bohóckodtam ott a csövesek között éjjel 1-tol fél kettoig. Aztán találtam 
egy baktert, megkérdeztem hova jön a vonat. Ide nem, az biztos, majd a 
másikra. Jó, de melyikre? Mondom, hogy a másikra.

Látod, megfelelo hozzáállással ilyen apró dolgokon, ingyen is lehetne 
változtatni.
De az o legfobb problémájuk, hogy mire cseréljék le a luxusterepjáró 
állományt.


Gábor

----- Original Message ----- 
From: "jhidvegi" <jhidvegi at freestart.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Saturday, September 24, 2005 3:25 PM
Subject: Re: tömegközlekedés


> szerintem nem o hozta össze - amivel nem azt akarom mondani, hogy húdejó, 
> hogy ennyit kifizetnek -, ez benne van a rendszerben. Szerintem nincs 
> olyan ember, akit iderakva helyrehozhatná a céget, ha nem engedik, hogy 
> mélyebben nyúlkáljon a rendszerében.
>
> Nagyon fájdalmas átalakítások kellenének.
> Jól meg kéne nyírbálni a kedvezményes rendszert pl. De ami a legnehezebb 
> lenne, a vasútközlekedésnek egy presztizst teremteni, sok-sok marha drága 
> infrastruktúrával kiegészítve.




More information about the Elektro mailing list