Re: tömegközlekedés
Acs Gabor
agabor at electrodesign.hu
Sat Sep 24 15:41:56 CEST 2005
Ja. Tegnap este 10-re kellett volna a fiamnak hazaérnie Veszprémbol a túlélo
túráról. Kisiklott valami vonat a környéken, a MÁV megvonta a vállát, kész.
Se pótvonat, se pótbusz, se semmi. Éjjel fél kettore értek be a srácok a
Délibe. Mind Zuglói. Hogy mennek onnan haza? Én kimentem autóval
Kelenföldre, elhoztam onnan akit lehetett.
Van Kelenföldön legalább 15 sínpár, és jónéhány kijárat a peronokra. Sehol
sem volt kiírva, hova jön a vonat. Az se, hogy mikor. Megláttam valami
vonatot, futás át az aluljárón a másik peronra. Nem, ez csak a török
kamionszállítmány. Másik vonat, vissza. Ez meg csak egy üres. Így
bohóckodtam ott a csövesek között éjjel 1-tol fél kettoig. Aztán találtam
egy baktert, megkérdeztem hova jön a vonat. Ide nem, az biztos, majd a
másikra. Jó, de melyikre? Mondom, hogy a másikra.
Látod, megfelelo hozzáállással ilyen apró dolgokon, ingyen is lehetne
változtatni.
De az o legfobb problémájuk, hogy mire cseréljék le a luxusterepjáró
állományt.
Gábor
----- Original Message -----
From: "jhidvegi" <jhidvegi at freestart.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Saturday, September 24, 2005 3:25 PM
Subject: Re: tömegközlekedés
> szerintem nem o hozta össze - amivel nem azt akarom mondani, hogy húdejó,
> hogy ennyit kifizetnek -, ez benne van a rendszerben. Szerintem nincs
> olyan ember, akit iderakva helyrehozhatná a céget, ha nem engedik, hogy
> mélyebben nyúlkáljon a rendszerében.
>
> Nagyon fájdalmas átalakítások kellenének.
> Jól meg kéne nyírbálni a kedvezményes rendszert pl. De ami a legnehezebb
> lenne, a vasútközlekedésnek egy presztizst teremteni, sok-sok marha drága
> infrastruktúrával kiegészítve.
More information about the Elektro
mailing list