BKV/autos flame, Re: Veszélyes sms-t fogadni is?!
Nagy Endre
gumo at lucifer.kgt.bme.hu
Fri Sep 23 16:51:05 CEST 2005
> hogy ez nagyon sokat ront a helyzeten. Ugyanakkor van egy olyan gyanum, hogy
> a nagyobb fejuek nem is igen jarnak BKV-val, ezert inkabb az autos
> gondolkodas dominal naluk. Tovabba tobb auto sajnos tobb sulyadot fizet stb
Ebreszto, nem mindenutt vadiuj piros 7-esek jarnak, hanem
osszehugyozott/stb. trolik, amin a portol nem lehet kilatni, a buztol nem
lehet megmaradni, az osszemocskolt kapaszkodokban nem lehet kapaszkodni,
az ulesekre biztonsagosabb nem raulni, a ciganyasszonyok minden reggel
megprobalnak neked eroszakkal eladni 5 par zoknit, a sofor bagozik, az
idegbeteg gyerekes anyak osszetaposnak es leorditjak a fejed, es a
sotetebb elemek estenkent argus szemekkel figyelik, hogy milyen cipo/ora
van rajtad. Atlagember kb. 2 atszallasra lakik a munkahelyetol, es
csucsidoben jar munkaba. Varakozik vagy rohan 3 kozlekedesi eszkozhoz
tomeny cigifustben, utazik szardinia modjara 3-szor fokhagyma-,
alkohol- es ragasztoszagban, vegul megerkezik gyurotten, budosen,
kimerulten a munkaba. Este hazafele ugyanez meg egyszer.
> Viszont ha egy csoda folytan a csak munkaba jaro autosok atulnenenk BKV
> jarmuvekbe, akkor kb. 50-70 szazalekkal tobb utas lenne, ami
> a (tomott) jarmuvek surusegenek noveleset eredmenyezne (szerintem a BKV
Ezek szerint nem lattal meg olyan buszt, aminek az ajtajan oldaliranyban
furtokben lognak ki az utasok, es a fele meg ugyis ottmarad a megalloban.
A csoda inkabb ahhoz kellene, hogy a BKV suritse (vagy legalabb ne
ritkitsa) a jaratokat.
Gumo
More information about the Elektro
mailing list