Veszélyes sms-t fogadni is?!
Bamer Balazs
bamer at db.bme.hu
Fri Sep 23 16:23:38 CEST 2005
Szervusz Vajk!
>> a (tomott) jarmuvek surusegenek noveleset eredmenyezne (szerintem a BKV
>> orommel szallitana tobb embert a megfelelo tobblettamogatassal). Akkor
>> viszont a busz is haladna... am ez csapdahelyzet.
>
>
> szerintem ez nagy tevedes. a bkv es hasonlo cegek nem utasszam aranyos
> tamogatast kapnak, hanem fix osszegut. ergo nekik az utas az csak nyug.
Ugy gondoltam, hogy HA megkapnak a megfelelo tobblettamogatast. Az sajnos
igaz, hogy most sem a megfelelo mertekut kapja egyik ceg sem. Kivancsi
lennek, mi a helyzet a tobbi nagyvarosban. A MAVval az is gond, hogy
regebben (15-20 eve) a nyereseges teherszallitasi uzletagbol valamennyire
keresztfinanszirozta a veszteseges szamlyszallitasit. Most az elso
megcsappant, mert magas a logisztikai koltsege a teherautohoz kepest. Ezt
nem csak a MAV latja, en is: tobb a teherauto es kevesebb, rovidebb
tehervonat kozlekedik (ha latok egyet, mindig megszamolom, hany kocsibol
all). Jol jelzi ezt a Ferroglobus is: a vas es acel felkeszaru nem
tartozik a fajlagosan tul ertekes termekek koze, megis az utobbi evekben
igencsak megnott a kozuti beszallitas. Korabban szinte kizarolag vasuton
jott az anyag. Lassan 29 eve latom rendszeresen a telepet, amibol mondjuk
huszra vissza is tudok emlekezni (-:
szia: Balazs
More information about the Elektro
mailing list