Veszélyes sms-t fogadni is?!

Bamer Balazs bamer at db.bme.hu
Fri Sep 23 16:23:38 CEST 2005


Szervusz Vajk!

>> a (tomott) jarmuvek surusegenek noveleset eredmenyezne (szerintem a BKV 
>> orommel szallitana tobb embert a megfelelo tobblettamogatassal). Akkor 
>> viszont a busz is haladna... am ez csapdahelyzet. 
>
>
> szerintem ez nagy tevedes. a bkv es hasonlo cegek nem utasszam aranyos 
> tamogatast kapnak, hanem fix osszegut. ergo nekik az utas az csak nyug.

Ugy gondoltam, hogy HA megkapnak a megfelelo tobblettamogatast. Az sajnos 
igaz, hogy most sem a megfelelo mertekut kapja egyik ceg sem. Kivancsi 
lennek, mi a helyzet a tobbi nagyvarosban. A MAVval az is gond, hogy 
regebben (15-20 eve) a nyereseges teherszallitasi uzletagbol valamennyire 
keresztfinanszirozta a veszteseges szamlyszallitasit. Most az elso 
megcsappant, mert magas a logisztikai koltsege a teherautohoz kepest. Ezt 
nem csak a MAV latja, en is: tobb a teherauto es kevesebb, rovidebb 
tehervonat kozlekedik (ha latok egyet, mindig megszamolom, hany kocsibol 
all). Jol jelzi ezt a Ferroglobus is: a vas es acel felkeszaru nem 
tartozik a fajlagosan tul ertekes termekek koze, megis az utobbi evekben 
igencsak megnott a kozuti beszallitas. Korabban szinte kizarolag vasuton 
jott az anyag. Lassan 29 eve latom rendszeresen a telepet, amibol mondjuk 
huszra vissza is tudok emlekezni (-:

 							szia: Balazs




More information about the Elektro mailing list